امام جمعه رفسنجان در جلسه شورای اداری مطرح کرد؛

ندای انقلاب اسلامی در حال عبور از مرزها و کشورهای دیگر است

  • شناسه خبر: 174525
ندای انقلاب اسلامی در حال عبور از مرزها و کشورهای دیگر است

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز ندای انقلاب اسلامی و مشی آن در حال عبور از مرزها و کشورهای دیگر است.

خانه » فرهنگی مذهبی » ندای انقلاب اسلامی در حال عبور از مرزها و کشورهای دیگر است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با گرامیداشت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: ندای انقلاب اسلامی در حال صادر شدن است و دیدیم که سردار سلیمانی در سوریه، عراق، لبنان و یمن به عنوان یک انسان انقلابی منشا خدمات و برکات فراوانی بود و اینها از برکات انقلاب است که نباید از کنار آن بگذریم.

وی افزود: جریان انقلاب را خداوند در قرآن با مثل آب روان بیان می فرماید، رودخانه انقلاب با تمام ظرفیت به راه خود ادامه می دهد و جریان های باطل و غیر همراه که نمی توانستند انقلاب را درک کنند را کنار می زند.

عسکری بیان کرد: هر جریانی که به مردم نفع برساند ماندگار است، هر مدیری که به جامعه خدمت برساند، می ماند و اگر خدای ناکرده انسان غلطی در روند انقلاب باشد، ممکن است تا یک جایی در مسیر انقلاب حرکت کنند اما نهایتا بی حاصل کنار خواهند رفت.

وی خاطر نشان کرد: یک روزی پرونده خدمت ما مسئولان بسته می شود، آنچه می ماند خدمات ارزشمند است.

امام جمعه رفسنجان جمله “هرکاری زمین مانده است آن وظیفه من است” را از زبان استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد و گفت: از این بزرگان و پیشکسوتان انقلاب و راهشان باید درس بیاموزیم و امروز حرکت در راه انقلاب چنین اندیشه انقلابی را می طلبد.
وی ادامه داد: مدیران اعضای یک مجموعه هستند و همه باید مشوق و همراه هم برای خدمت به مردم باشند و تحت لوای فرمایشات رهبر انقلاب حرکت کنند.

عسکری اظهار کرد: برخی داغ تر از امام انقلاب عمل می کنند و جلو میروند و برخی خیلی از قافله انقلاب عقب ماندند اینها پس زده های انقلاب هستند، کسانی در مسیر انقلاب می مانند و می توانند خدمت کنند که ملازم و همراه امام انقلاب و رهبری هستند.

وی بیان کرد: از خداوند بخواهیم که بتوانیم همراه با امام انقلاب باشیم نه جلو بیافتیم و نه فاصله بگیریم، در اینصورت لحظه لحظه عمر ما به عنوان بهترین دقایق عمر ثبت می شود.
عسکری گفت: برای این انقلاب زحمات زیادی کشیده شده و سعی کنیم انقلابی که شهدا با جان خودشان بدست آوردند را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان دهه فجر انقلاب اسلامی ندای انقلاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان