رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری جهاد و مقاومت

  • شناسه خبر: 174471
انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری جهاد و مقاومت

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: شعار دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی “انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری جهاد و مقاومت ” است.

خانه » سیاسی » انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری جهاد و مقاومت

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی مسئول ستاده دهه فجررفسنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه مایه امیدواری جامعه هستند اظهار داشت: با اطلاع رسانی های دقیق و حساب شده توسط رسانه ها، امیدواری در جامعه حفظ می شود.
وی با اشاره به اینکه امید دادن به مردم رویکرد اصلی برنامه های دهه فجر انقلاب است بیان داشت: ستاد دهه فجر رفسنجان برای گرامیداشت این ایام ۱۳ کارگروه اجرایی تشکیل داده است که کارگروه اصناف و بازاریان با مسئولیت اتاق اصناف شهرستان، مساجد و تشکل های دینی با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی و کارگروه ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید، بسیج با مسئولیت نیروی مقاومت بسیج و سپاه و کارگروه عشایر و روستایی با مسئولیت اداره جهادکشاورزی ، کارگروه زنان و خانواده با مسئولیت امور زنان و خانواده فرمانداری و… به همراه یک کارگروه اطلاع رسانی که وظیفه اطلاع رسانی را برعهد ه دارد در ایام دهه فجر فعالیت دارند.
رئیس تبلیغات اسلامی رفسنجان تصریح کرد: محوریت برنامه های دهه فجر انقلاب و رویکرد ستاد، بحث روحیه دادن و امیدواری به مردم و عملکرد نظام جمهوری اسلامی است و بیانیه گام دوم انقلاب و نقش جوانان نسل سوم و مطالب حول محور بحث های امیدوارکننده است و سعی شده از جذابیت، نوآوری و خلاقیت بیشتری برخوردار باشند.
وی با تاکید بر اینکه چهل و یک سال از پیروزی انقلاب گذشته و ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت قاسم سلیمانی است گفت: برنامه های دهه فجر تاثیر گذار از روحیه جهاد و مقاومت و با تاکید بر جشن های انقلاب برگزا می شود.
حجت الاسلام حسنی عنوان داشت: همراه با شئونات و خارج نشدن از خط قرمز، شادی های حلال را به مردم هدیه می کنیم، تلاش در جهت نوآوری، خلاقیت و تاثیر گزاری برنامه ها در فرهنگ ایثار ، مقاومت و ارزش های انقلاب و معرفی دستاوردهای انقلاب است.
وی خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر زمینه مشارکت مردمی و تقویت ظرفیت های خودجوش اقشار مختلف مردم را فراهم می کند و همچنین سعی کرده ایم برنامه ها از جذابیت و جلوه های هنری برخوردار باشد.
حسنی با بیان اینکه شعار دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی “انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری جهاد و مقاومت ” است گفت: راه پیمایی ۲۲ بهمن امسال طبق سنوات گذشته با اطلاع رسانی از میدان علی ابن ابیطالب به سمت میدان شهید سردار قاسم سلیمانی (شهدای سابق ) ساعت تجمع مردمی ۹:۳۰ و شروع مراسم ساعت ۱۰ صبح و سخنران مراسم امام جمعه رفسنجان خواهند بود.
وی افزود: مراسم چهلمین بزرگداشت شهادت شهید قاسم سلیمانی ۲۴ بهمن در محل مسجد جامع رفسنجان با سخنرانی حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی مقاومت سپاه قدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انقلاب اسلامی پویا تبلیغات اسلامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان