به هنرمندان رفسنجانی بهایی داده نمی شود

  • شناسه خبر: 174413
به هنرمندان رفسنجانی بهایی داده نمی شود

مدیر سایت «رفسنجان هنر» گفت: هنرمندان با استعدادی در رفسنجان داریم که درعرصه سینما و عکاسی فعالیت دارند ولی بهایی به آنها داده نمی شود.

خانه » رفسنجان » به هنرمندان رفسنجانی بهایی داده نمی شود

به گزارش خانه خشتی؛ محمدرضا حسنی رنجبر موسس و مدیرمسئول  سایت «رفسنجان هنر »رفسنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران در محل فرهنگسرای رسانه اظهار داشت: نخستین پایگاه مجازی هنر از سال ۱۳۹۵ قبل از ساخت فیلم سبز بخت با هدف معرفی هنرمندان رفسنجانی و آثار آنها و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان شروع به فعالیت نمود.

وی با بیان اینکه قبل از این سایت شرکت هامان بوتیای رفسنجان به ثبت رسید تصریح کرد: برگزاری جشنواره عکس عاشورایی” از آب تا خون”از فعالیت های این سایت است، اخیرا هم هنرمندان رفسنجانی ۲۶ بهمن ماه با تئاتر” دهانی پر از کلاغ” به کارگردانی جواد آزادی‌نژاد به روی صحنه می روند.

حسنی رنجبر بانک اطلاعاتی، اخبار هنری و فروشگاه اینترنتی آثار هنری و خرید بلیت را از دیگر بخش های این سایت عنوان کرد و افزود: از طریق این سایت ۲۰ هنرمند و ۲۰ پیشکسوت معرفی شده اند که بیوگرافی آنها در سایت موجود است.

وی بیان داشت: فلیم “سبز بخت” فیلم نیمه بلندی است  که با بازی پرستو صالحی و یدالله شادمانی در سال ۹۵ تولید ،سال ۹۷ اکران و در سال ۹۸ پخش خانگی شد.

مدیر مسئول سایت رفسنجان هنر ضمن گلایه از مسئولین شهرستان گفت: متاسفانه به هنرمندان در رفسنجان اهمیت داده نمی شود هنرمندانی داریم که از عرصه سینما و عکاسی مقام گرفتند و فعالیت دارند ولی بهایی به آنها داده نمی شود.

شمشاد امیری خراسانی مسئول بخش آیتی و هیئت مدیره سایت رفسنجان هنر هم در این نشست گفت: یک مجموعه زمانی می تواند در چارچوب رشد کند  که در قرن بیست یکم دارای رسانه فعالی باشد و با مخاطبین در ارتباط باشد.

وی بیان داشت: با توجه به فرهنگ و تاریخچه شهر رفسنجان باید یک رسانه وجود داشته باشد که صدای هنرمندان باشد، بودن این رسانه می تواند حرف های هنرمندان را به گوش مسئولین برساند.

خراسانی با اشاره به اینکه امروز “رفسنجان هنر” مخاطبین خودش را دارد تصریح کرد: در این سایت اکثر رشته های هنری و تمام بخش ها دارای محتوی هستند، هنر ادبیات، سینمای رفسنجان ، پیشکوت ها، اخبار روزانه شهرستان، هنر و تئاتر شهرستان از بخش های این سایت هستند و همچنین بخش فروشگاهی هم در این سایت وجود دارد که قصد دارد از هنرمندان صنایع دستی حمایت کند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های هنری در این سایت خاطرنشان کرد:جشنواره ملی از “آب تا خون”ویژه مهنرمنداه محرم که برگزار شد با استقبال خوبی روبرو بود به طوریکه از تمام شهرستان های کشور آثاری به این جشنواره فرستادند، امیدواریم بتوانیم برای بار دوم در سال آینده این جشنواره را برگزار کنیم.

مسئول بخش آیتی سایت رفسنجان هنر ادامه داد: اپلیکیشن موبایلی و بخش های ویدئو آپارات هم به زودی در این سایت راه اندازی می شود.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب هنری در شهرستان و حضور هنرمندان رفسنجانی در جشنوراه ها و کسب جوایز بیان داشت: “کودکان ابری” براساس داستانی کوتاه از کتاب «باغ اناری» محمد شریفی نعمت آبادی نوشته شد و با تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان رفسنجان و کارگردانی رضا فهیمی تولید شد و این نشان می دهد نوشته های هنرمندان می تواند ظرفیت فیلنامه شدن را داشته باشند.

وی در پایان بیان داشت: سایت رفسنجان هنر در اسفند ماه با حضور مسئولین و هنرمندان کشوری رونمایی می شود.

خبر از منیژه نوروزی

برچسب ها:
رفسنجان سایت رفسنجان هنر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان