مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مطرح کرد؛

ضروت حمایت همه جانبه رسانه ها از صنعت / وارد جناح بازی سیاسی نمی شویم

  • شناسه خبر: 174390
ضروت حمایت همه جانبه رسانه ها از صنعت / وارد جناح بازی سیاسی نمی شویم

مدیر مجتمع مس سرچشمه گفت: با توجه به اینکه در شرایط سخت اقتصادی هستیم همه باید در این شرایط به صنعت کمک کنند وظیفه ما بومی گرایی، تولید و کار است رسانه ها در این راستا با ما همراهی کنند چراکه صنعت متعلق به همه مردم است

خانه » آخرین اخبار » ضروت حمایت همه جانبه رسانه ها از صنعت / وارد جناح بازی سیاسی نمی شویم

به گزارش خانه خشتی؛ حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه صبح امروز در همایش روابط عمومی های رفسنجان که با حضور مسئولین شهرستان و جمعی از مسئولین روابط عمومی های شهرستان در محل فرهنگسرای مجتمع مس سرچشمه برگزار شد با اشاره به تاریخچه روابط عمومی ها اظهار داشت: تاریخچه روابط عمومی از صنعت شروع شده زمانیکه شرکتها از اوایل قرن بیستم مسائل و مشکلاتی را ایجاد کردند و مجبور شدند افکار عمومی را اقناع کنند، روابط عمومی شکل گرفت.
وی بیان داشت: وظیفه روابط عمومی در هر سازمانی فقط ارائه رسالت و عملکرد آن سازمان نیست بلکه خروجی گرفتن از بازخورد عملکرد در جامعه ذینفع آن اداره است.
احمدی با اشاره به نقش حساس و خاص روابط عمومی تصریح کرد: روابط عمومی باید آنکال باشد هر چه سازمان بزرگتر باشد نقش روابط عمومی شاخص تر است و همچنین مدیر دستگاه باید به نقش روابط عمومی اهمیت بدهد و در هر شرایط پاسخگو باشد.
وی افزود: نقش روابط عمومی نقشی حساس و پررنگ است، اگر این نقش را نبینیم حاشیه به وجود می آید و باعث می شود عملکرد مجموعه زیر سوال برود مثلا در آزمون اخیر تعدادی سودجو سعی کردند مطالبی را در فضای مجازی انتشار دهند که با اقدام به موقع روابط عمومی رفع شد.
مدیر مجتمع مس سرچشمه همراه بودن و تحلیل داشتن را از خصوصیات روابط عمومی دانست و گفت: با توجه به اینکه در شرایط سخت اقتصادی هستیم همه باید در این شرایط به صنعت کمک کنند وظیفه ما بومی گرایی، تولید و کار است رسانه ها باید در این راستا با ما همراهی کنند چراکه صنعت متعلق به همه مردم است و به شخص و جناح خاصی تعلق ندارد.
وی یادآور شد: در فضای انتخابات تلاش کنیم وارد سیاست و جناج بازی نشویم و تلاش ما بر روی تولید و صنعت است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رسانه روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه همایش روابط عمومی ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان