اولین حلقه صالحین کانون بسیج رسانه رفسنجان تشکیل شد/ عکس

  • شناسه خبر: 174280
اولین حلقه صالحین کانون بسیج رسانه رفسنجان تشکیل شد/ عکس

اولین حلقه صالحین کانون بسیج رسانه رفسنجان مربی گری حجت الاسلام عسکری امام جمعه شهرستان تشکیل شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اولین حلقه صالحین کانون بسیج رسانه رفسنجان تشکیل شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی، اولین حلقه صالحین کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان روز گذشته با حضور حجت الاسلام عسکری امام جمعه و سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه رفسنجان و جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام عسکری به عنوان مربی این حلقه از هویت انقلابی و ارزشی رسانه گفت و اینکه بسیج رسانه نقش بسیار ارزشمند و اساسی در تعالی فکری و فرهنگی جامعه می تواند داشته باشد خبر را با تفسیر خوب به جامعه منتقل کرده که جامعه را به رشد و تعالی می رساند.

سرهنگ شاهرخی نیز سرهنگ شاهرخی در این جلسه از حجت الاسلام عسکری با عنوان فرمانده قرارگاه بصیرت شهرستان نام برد که با رهنمودهایشان به مسیر تعالی بصیرت در شهرستان جهت می دهد.

وی افزود: کار خبرنگاری در عین حال که ظریف است، اثر گذار است، صدای انقلاب باید از لسان رسانه ها به گوش همگان برسد.

فرمانده سپاه رفسنجان با اشاره به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: روزهایی سختی را پشت سر گذاشته ایم اما زوایای زندگی سردار سلیمانی روز به روز مشخص تر می شود و داغ ما را تازه تر می کند.

وی تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی بارقه هایی ایجاد شده است و باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه رفسنجان در این جلسه از راه اندازی پوش من هم یک بسیجی هستم برای ثبت نام آزادی خواهان رهرو سردار سلیمانی در دفتر بسیج خبر داد.

روح الله بادپروا مسئول کانون بسیج رسانه رفسنجان نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت های یک ساله این کانون در شهرستان، برای موثر بودن این فعالیت ها در پیشبرد اهداف متعالی شهرستان با کمک خبرنگاران و رسانه ها ابراز امیدواری کرد.

در این جلسه کتاب « حسین پسر غلامحسین» خاطراتی از عارف جوان لشکر ۴۱ثارالله شهید حسین یوسف الهی، شهیدی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وصیت کرده بود تا در کنار قبر وی دفن شود، از سوی کانون بسیج رسانه شهرستان به حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان اهدا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بسیج رسانه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان