مدیر انتظامات مسجد مقدس جمکران قم:

ضرورت توجه به حفظ تکریم خادمین مسجد مقدس جمکران قم

  • شناسه خبر: 174260
ضرورت توجه به حفظ تکریم خادمین مسجد مقدس جمکران قم

مدیر انتظامات مسجد مقدس جمکران قم بر ضرورت فرهنگ سازی ، حفظ حرمت و تکریم خادمین تاکید داشت و گفت: خادمین با هم افزایی، بارش فکری و ایده پردازی در راستای فعالیت بهتر تلاش کنند.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت توجه به حفظ تکریم خادمین مسجد مقدس جمکران قم

به گزارش خانه خشتی؛ قاسم صبری روز گذشته در دیدار با خادمین انتظامات استان کرمان و رفسنجان مسجد مقدس جمکران قم اظهار داشت: خادمی افتخاری است که شامل هر کس نمی شود و این مدال افتخار در زندگی شما تاثیر مهمی دارد.
وی بر ضرورت همراهی با خادمین اشاره کرد و بیان داشت: وظیفه داریم برای استفاده مفید و بهره وری از حضورخادمین در مسجد جمکران به عنوان یک انرژی و ظرفیتی که با هزینه خودشان می آیند و در مسجد مشغول به فعالیت می شوند نهایت استفاده صورت گیرد و مشکلات این قشر هم مورد بررسی قرار گیرد.


مدیر انتظامات مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه های نوروز، نیمه شعبان و برنامه کاری در سال ۹۹ تصریح کرد: مجموعه انتظامات مجموعه بزرگی است تمام وسعت مسجد و بحث نظم و امنیت وظیفه ماست اگر مسائل و مشکلاتی هم پیش آید از روی بی اعتنایی نیست همه باید متحد باشیم در رفع مشکلات تلاش کنیم.
صبری در بخش دوم سخنان خود با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: حفظ و وجود حرم های اهل بیت (ع) در عراق،شام و ایران مدیون این شهید بوده است، با شهادت سلیمانی دل ها و خون هایی به جوش آمد و حضور میلیونی مردم در تشییع ایشان نشان از اخلاص و ارادت وی به اهل بیت (ع) است.
وی با بیان اینکه شهادت ایشان برکاتی را در بر خواهد داشت گفت: مطمئن هستیم تقاص خون هایی که ریخته شد گرفته خواهد شد.
صبری به مشکلات خادمین اشاره کرد وافزود: خادمین انتقادات و مشکلات را به دفتر صحن انتظامات مسجد ارجاع دهند چراکه بیشتر مشکلات از عدم هماهنگی است، اگر به نتیجه ای نرسید و مشکلی تکرار شد به خود مدیریت انتظامات منعکس دهند.
مدیر انتظامات مسجد مقدس جمکران قم با اشاره به اتحاد خادمین در راستای فعالیتهای مسجد جمکران قم گفت: وظیفه ما بستر سازی برای فعالیت بهتر خادمین است ما پذیرای انتقادات شما هستیم.
وی بر ضرورت فرهنگ سازی ، حفط حرمت و تکریم خادمین تاکید داشت و افزود: خادمین با هم افزایی، بارش فکری و ایده پردازی در راستای فعالیت بهتر تلاش کنند.

صبری به مشکلات خادمین خواهران اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی لازم مشکلات این خادمین مرتفع می شو لازم است هر گروه خادمین یک گزارش هفتگی ارائه دهند.
وی افزود: بعد از مرکز خادمین افتخاری از نظر چارت اداری و جذب ، خادمین گرامی به واحد انتظامات معرفی میشوند که تمامی امور اجرایی آن به عهده این مجموعه است.
در پایان جلسه مشکلات خادمین مسجد مقدس جمکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب ها:
دیدار با خادمین انتظامات استان کرمان و رفسنجان مسجد مقدس جمکران قم رفسنجان قاسم صبری مدیر انتظامات مسجد جمکران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان