در آستانه دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

دیدار مسئولان رفسنجان با خانواده شهدای صنعت مس/ تصاویر

  • شناسه خبر: 174239
دیدار مسئولان رفسنجان با خانواده شهدای صنعت مس/ تصاویر

جمعی از مسئولان رفسنجان در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به دیدار جمعی از خانواده های معظم شهدای صنعت مس رفتند.

خانه » فرهنگی مذهبی » دیدار مسئولان رفسنجان با خانواده شهدای صنعت مس/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، شب گذشته مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی و مدیر منابع انسانی مجتمع مس سرچشمه با همراهی فرمانده، فرمانده انتظامی، رئیس بنیاد شهید رفسنجان، مسئول امور ایثارگران مجتمع مس سرچشمه و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده های شهید مختاری، شهید حسین فاتح نیا(آزاده سرافراز) و شهید محمدحسین عابدینی از شهدای صنعت مس در رفسنجان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

محمد رضا رجب پور مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه در این دیدارها خانواده معظم شهدا را پیرو راستین امام حسین (ع) دانست و گفت: شهدا با تاسی به اهل بیت(ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.

وی افزود: تاسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شد که به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

رجب پور تصریح کرد: امروز اقتدار کشور را وامدار خون های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، یادآور شد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند

رجب پور همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ دانست که وظیفه تک تک مسئولان است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
شهدای صنعت مس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان