یادداشت/

باخت بد اما به موقع!!

  • شناسه خبر: 174225
باخت بد اما به موقع!!

تیم صدرنشین مس رفسنجان بازی را به قشقایی شیراز واگذار کرد.

خانه » ورزشی » باخت بد اما به موقع!!

هفته گذشته با ابتکار فرماندار و نماینده شهر رفسنجان شاهد تشکیل جلسه ای با عنوان کمیته صعود با حضور برخی مدیران اجرایی شهرستان و اعضای باشگاه بودیم و مشخص شد که سیاست گذاری مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران و مسوولین شهر حمایت از تیم فوتبال مس رفسنجان در مسیر صعود به لیگ برتر است.
تشکیل این کمیته کاری لازم و ضروری بود و با این اقدام و ایجاد حساسیت لازم در سطح شهر شاهد استقبال خوب تماشاگران از این دیدار بودیم.
مسلماً این اقدام شایسته می بایست با قدرت و جدیت ادامه پیدا کند و مسئولین هم مراقبت کنند که در این زمینه انگیزه هایشان را از دست ندهند.
با نمایشی که تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان ارائه داده و نتایج خوبی که کسب کرده است یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و صعود به لیگ برتر محسوب می شود و در این شرایط می بایست اختلافات موجود فراموش شوند و جامعه ورزش به صورت متحد در راستای صعود این تیم حرکت کند، هرچند انتقاداتی وجود دارد ولی این موارد نباید باعث حاشیه برای تیم گردد.
ماهیت ورزش و مسابقات ورزشی همراه با برد و باخت است و نمی‌توان از یک تیم توقع داشت در همه بازی هایش برنده باشد ، اما باخت تیم مس رفسنجان در این دیدار کاملاً غیر منتظره بود. با توجه به وضعیت جدول رده بندی و نتایج دو تیم تماشاگران ، مسئولین شهر و باشگاه ، بازیکنان و … همگی در انتظار بردی راحت بودند و شاید بدبین ترین افراد هم تصور نمی‌کردند تیم مس این بازی را واگذار کند و حباب غرور کاذب همه را فرا گرفته بود و این باخت نقش تلنگری را برای ترکاندن این حباب ایفا کرد.
با توجه به اینکه هنوز بازیهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است ، تیم مس رفسنجان با وجود این شکست هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر است.
می توانیم بگوییم این باخت هر چند بد اما کاملاً به موقع بود.
و اما در مورد بازی :
در این دیدار شاهد بازی خوبی از تیم صنعت مس رفسنجان بودیم به جز حدود ۲۰ دقیقه بعد از گلی که در نیمه اول به ثمر رساندیم و اوایل نیمه دوم ، و این نمایش نه چندان دلچسب منجر به گل تساوی تیم قشقایی شد در ادامه هم تیم مس بازی خوبی ارائه داد اما علیرغم خلق چندین موقعیت مسلم بازیکنان مس در امر گلزنی ناموفق بودند و بازیکن تیم قشقایی بر خلاف جهت بازی گل دوم را هم به ثمر برساند.
با دیدن این بازی می توان به جایگیری نامناسب و خروج های زیاد و بعضا بی مورد دروازه بان و ناهماهنگی خط دفاعی و همچنین موقعیت های گلزنی که توسط مهاجمین این تیم از دست رفت اشاره کرد ، البته می بایست به ناهماهنگی بازیکنان جدیدی که در نیم فصل جذب شدند با بقیه بازیکنان هم اشاره کرد .
مطمئناً کادر فنی با آنالیز بازی تمرینات روزهای آینده خود را در جهت برطرف کردن این نقاط ضعف برنامه ریزی خواهد کرد.
بازیکنان نباید فراموش کنند که برای صعود به لیگ برتر می بایست با درس گرفتن از این بازی در تمامی مسابقات آتی با تمرکز و حضورذهن کامل حاضر شده و امتیازات از دست رفته در این دیدار را جبران نمایند.
یادداشت از علی علی اسماعیلی

انتهای پیام/

برچسب ها:
صنعت مس رفسنجان فوتبال رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان