کارشناس شبکه قران و معارف:

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آتشی در دل ها ایجاد کرده که با هیچ قلمی قابل توصیف نیست

  • شناسه خبر: 174104
شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آتشی در دل ها ایجاد کرده که با هیچ قلمی قابل توصیف نیست

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آتشی در دل ها ایجاد کرده که نه قلمی می تواند این احساس را بنویسد و نه دوربینی می‌تواند آن را ضبط کند.

خانه » آخرین اخبار » شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آتشی در دل ها ایجاد کرده که با هیچ قلمی قابل توصیف نیست

به گزارش خانه خشتی محمدجواد کرمی نیا کارشناس شبکه قرآن و معارف در گفتگو با خانه خشتی اظهار داشت:شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آتشی در دل ها ایجاد کرده که نه قلمی می تواند این احساس را بنویسد و نه دوربینی می‌تواند آن را ضبط کند.

وی با بیان اینکه سوز و داغ سردار سلیمانی دل ها را سوزاند، افزود: دل سردار سلیمانی با امام حسین(ع) و ولایت گره خورد و آن اشکی که رهبر انقلاب هنگام اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید والامقام ریختند، نشان دهنده عمق این سوز و گداز بود
کرمی نیا ادامه داد: سردار رشید اسلام ۴۰ دهه از عمر بابرکت خود را در راه مجاهدت در اسلام و انقلاب هزینه کرد و شور و اشتیاق مردم در برگزاری مراسم تشیع و یابود این شهید بزرگوار نشان دهنده تاج باعظمتی است که خدای متعال بر سر سردار سپهد گذاشته است.
وی با اشاره به سال های خدمت سردار و حقوق حداقلی و نگرفتن حق مأموریت افزود: این سردار بزرگ یک جهادگر فی سبیل الله بود.
این پژوهشگر در ادامه تصریح کرد: خداوند خواست تا با درآمیخته شدن خون های بزرگان جبهه مقاومت در ایران و عراق، از یک سو آرامشی در این دو کشور ایجاد شود و از سوی دیگر وحدت بین آزادی‌خواهان جهان بیش از پیش در جهان جلوه کند.
وی با اشاره به نامه عده ای اندک و نالایق مبنی بر اینکه به خیال خام خود انتقام گرفته نشود، بیان کرد: این افراد از اسلام و قرآن و شریعت به دور هستند و پیام این حضور حماسی مردم به این عده اندک خود فروخته، دنیا پرست: نه سازش، نه تسلیم، انتقام انتقام است.

کارشناس شبکه قرآن و معارف در پایان افزود: این اشک‌های بی اختیار در غم شهادت سردار دل ها به دلیل گره خوردن دل سردار شهید سلیمانی با امام زمان (عج) است و نشان می دهد جامعه ما لیاقت ظهور پیدا کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سردار شهید قاسم سلیمانی کرمی نیا کارشناس شبکه قرآن و معارف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان