اعتراف صدای آمریکا در مورد گوانتانامو

  • شناسه خبر: 17387
اعتراف صدای آمریکا در مورد گوانتانامو

  صدای آمریکا: «آمریکا در این پایگاه از ۱۶۶ زندانی نگهداری می کند در حالی که اتهامی متوجه بیشتر آنان نشده است.» به گزارش خانه خشتی, سایت صدای آمریکا(VOA) نوشت: «چند روز پس از درگیری های خشونت آمیز میان زندانیان و نگهبانان در پایگاه گوانتانامو، ارتش آمریکا می گوید اعتصاب غذا در این بازداشتگاه رو […]

خانه » آخرین اخبار » اعتراف صدای آمریکا در مورد گوانتانامو

 

صدای آمریکا: «آمریکا در این پایگاه از ۱۶۶ زندانی نگهداری می کند در حالی که اتهامی متوجه بیشتر آنان نشده است.»
به گزارش خانه خشتی, سایت صدای آمریکا(VOA) نوشت: «چند روز پس از درگیری های خشونت آمیز میان زندانیان و نگهبانان در پایگاه گوانتانامو، ارتش آمریکا می گوید اعتصاب غذا در این بازداشتگاه رو به افزایش است.»

بنابر این گزارش، یک سخنگوی ارتش آمریکا در این پایگاه که در کوبا قرار دارد، روز چهارشنبه گفت ۵۲ زندانی در اعتصاب غذا بسر می برند که نسبت به روز گذشته هفت نفر افزایش نشان می دهد.

کاپیتان رابرت دوراند یکی از مسئولان بازداشتگاه گوانتانامو می گوید به ۱۵تن از اعتصاب کنندگان اجباراً غذا خورانده می شود تا از شرایط خطرناک کم وزنی آنان جلوگیری شود. سه نفر از زندانیان نیز در بیمارستان بستری شده اند.

صدای آمریکا نوشت: «زندانیان گوانتانامو از ماه فوریه در اعتراض به شرایط زندان و به خاطر بی نهایت بودن اسارتشان، دست به اعتراض زده اند. آمریکا در این پایگاه از ۱۶۶ زندانی نگهداری می کند در حالی که اتهامی متوجه بیشتر آنان نشده است.»

نگهبانان، شنبه گذشته برای جلوگیری از خطرناک شدن شرایط زندان، تعدادی از زندانیان را به سلول های انفرادی منتقل کردند. ارتش آمریکا بیم آن می دهد که برخی از زندانیان دست به خود کشی زنند.

منبع:جهان نیوز
برچسب ها:
اعتراف صدای آمریکا در مورد گوانتانامو امریکا گوانتانامو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان