مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 173813
مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در رفسنجان برگزار می شود

مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی روز پنجشنبه ۱۹ دیماه در مصلی امام خامنه ای رفسنجان برگزار می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » مراسم بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی، جلسه ستاد بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهرستان رفسنجان تشکیل شد و مقرر شد مراسم بزرگداشت این شهید والامقام روز پنجشنبه ۱۹ دیماه از ساعت ۹ صبح در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) رفسنجان برگزار شود.

همچنین جهت حضور مردم شهید پرور شهرستان رفسنجان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی در شهر کرمان که روز سه شنبه ۱۷ دیماه برگزار می‌شود، ۵۰ دستگاه اتوبوس تدارک دیده شده است.

مجید فصیحی هرندی در این جلسه اظهار داشت: سنگرهای خدمت در درون نظام برای مردم ایجاد شود تا مردم به نظام خوش بین باشند و از وورد سنگرهایی که دشمن از طریق تبلیغات رسانه ای بر ذهن من کار کرده جلوگیری شود.
وی بیان داشت: بایدربا خدمت صادقانه به نظام و مردم راه حاج قاسم را ادامه داد، خون شهدا برای انقلاب ریخته شده است باید این راه سرمشق قرار گیرد.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: دشمن از قدرت و توانمندی حاج قاسم سلیمانی عاجز بود و فقط توانست از طریق قدرت ابزاری پهباد او را به شهادت برسانند.

حجت الاسلام حسنی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان هم در این جلسه بیان داشت: دغدغه ای برای مراسمات تشییع جنازه و خاکسپاری شهید حاج قاسم سلیمانی نیست چراکه حضور باشکوه مردم در سراسر امت اسلامی به خصوص در ایران از ایشان شخصیتی بی نظیر ساخته است.
وی تصریح کرد: مراسمات برگزاری این شهید بزرگوار خاری بر چشمان دشمنان این نظام و انقلاب خواهد بود، مردم انقلابی رفسنجان همگام با کل کشور، دین خود را به سردار ادا خواهند کرد.
حجت الاسلام حسنی افزود: حسینیه ها و تکایای رفسنجان مراسم گرامیداشت این سردار را به صورت خودجوش برگزار می کنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای فضاسازی شهری و ادارات به صورت خودجوش انجام شود.

امام جمعه رفسنجان هم در این جلسه با تسلیت و تبریک شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آمریکایی به خاطر برخی مسائل سیاسی اقدام به چنین کاری نمودند برای اینکه موج جهانی ایجاد کنند و مسئله استیضاح را تحت شعاع قرار دهندو پشت این مسئله فقط شکست های نظامی آمریکا نیست.
وی افزود: فرماندهی که همه نیروها را به خط گرفت آمریکا ۸ میلیون دلار هزینه کرد ولی نتیجه اش به تنفر مردم از آمریکا و نیروی های آمریکایی ختم شد به همین منظور آنها دنبال انتقام سخت بودند و هم اکنون هم به تکاپو افتاده اند که راهی از این منجلاب پیدا کنند.
حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی آنقدر عظیم و سخت بوده که خود مقام معظم رهبری سه روز را عزای عمومی اعلام کرده اند.
وی تصریح کرد: رفسنجان بعد از کرمان بیشترین شهید را داشته است و حضور مردم رفسنجان در مراسم شهید حاج قاسم سلیمانی باید باشکوه برگزار شود.
امام جمعه رفسنجان یادآور شد: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث شد مردم بیشتر متحد و منسجم تر شوند و اتفاقات بزرگی در جهان اسلام خواهد افتاد.
وی ابراز داشت: انشاالله پایان این شهادت به نابودی اسرائیل در منطقه ختم شود.
انتهای پیام/

برچسب ها:
بزرگداشت رفسنجان سردار سلیمانی شهید سلیمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان