حسینیه نخل رفسنجان در داغ سردار آسمانی به سوگ نشست

  • شناسه خبر: 173779
حسینیه نخل رفسنجان در داغ سردار آسمانی به سوگ نشست

مراسم عزای عروج جانسوز و مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه نخل رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » حسینیه نخل رفسنجان در داغ سردار آسمانی به سوگ نشست

به گزارش خانه خشتی، مردم رفسنجان شب گذشته برای عروج جانسوز و مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه نخل به سوگ نشستند.

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان که سخنران مراسم حاج قاسم سلیمانی در بیت زهرای شهر کرمان در ایام فاطمیه هر سال بود، در جمع عزاداران حاج قاسم بیان داشت: از دیروز که خبر شهادت سردار را شنیدم عقده کردم و یک جمع همزبان و همدل می خواستم که بنشینیم با هم زار زار گریه کنیم گریه برای شهید ثواب دارد، چرا گریه نکنیم؟ با شهادت سردار همه مردم ایران جزو خانواده شهدا شدند.

وی افزود: در تماس با پسر سردار به ایشان گفتم فقط شما عزادار نیستید همه مردم عزاداریم، مردم همه سلیمانی را از خودشان می دانند، مردم عراق،سوریه، لبنان و  همه کسانی که جزو ملت مظلوم جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی ایستادند، جزو خانواده شهدا شدند.

عسکری گفت: تشکر می کنم از مردم شهید پرور رفسنجان که اینگونه خودجوش به میدان آمدند، شما فقط برای امام حسین گریه و عزاداری نمی کنید بلکه برای سرباز ولایت هم گریه می کنید.

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم چهل سال در مبارزه با دشمن بود، امنیت خود را فدای امنیت همه کرد و یک نیروی ارزشی به تمام معنا بود.

عسکری بیان داشت: وقتی برای ارائه گزارشی از شرق کشور نزد رهبر انقلاب رفتم و از سردار گفتم، آقا فرمودند من از ارادتمندان حاج قاسم هستم و بعد از شهادت سردار نیز رهبری بلافاصله اطلاعیه دادند و سه روز عزای عمومی اعلام کردند در حالیکه قاعدتا باید دولت اعلام عزای عمومی میکرد، این جایگاه سرباز ولایی را نشان می دهد که چقدر مورد توجه رهبر انقلاب است.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: این آدم های ارزشی و ویژگی های انها را درشت کنیم مردم و نسل جوان ما دنبال الگو می گردند.

کربلایی مجتبی رمضانی نیز در ادامه محفل عزای سردار سلیمانی را با نوای خود گرما بخشید.

جمعیت انبوه حاضر در این مراسم در پایان مسیر حسینیه نخل تا میدان ابراهیم را راهپیمایی کردند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

عکس از سید امیرمهدی رضایی

انتهای پیام/

برچسب ها:
حسینیه نخل رفسنجان سردار سلیمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان