فرماندار رفسنجان در شورای اداری مطرح کرد؛

سردار سلیمانی‌ در مقابل استکبار، جبهه‌ ای به گستره دنیا به وجود آورد

  • شناسه خبر: 173719
سردار سلیمانی‌ در مقابل استکبار، جبهه‌ ای به گستره دنیا به وجود آورد

فرماندار رفسنجان گفت: سردار سلیمانی‌ در مقابل استکبار، جبهه‌ ای به گستره دنیا به وجود آورد که تا همیشه باقی خواهند ماند.

خانه » اجتماعی » سردار سلیمانی‌ در مقابل استکبار، جبهه‌ ای به گستره دنیا به وجود آورد

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانشوز سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار اگر چه زندگی اش را از روستا آغاز کرد اما در کهکشان ها به زندگی خود پایان داد، افتخار شهرستان این است‌ تعدادی از شهدای دفاع مقدس در رکاب ایشان در حمایت‌ از نظام‌ جنگیدند و افتخار آفریدند.

وی افزود: سردار سلیمانی‌ در مقابل استکبار، جبهه‌ ای به گستره دنیا به وجود آورد که تا همیشه باقی خواهند ماند، حیف بود که سردار سلیمانی به دست داعشی ها شهید شود و به دستور مستقیم فرعون‌ زمان به شهادت رسید.

هرندی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی مجموعه همه شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم و مدافعین آزادی است که با‌ شهادتش زندگی ابدی‌ خود را آغاز کرد.
به خانواده‌ ایشان، مقام رهبری، دوستان و همه‌ کسانی که پرچم مبارزه‌ با ظلم و ستم‌ را در دنیا به دست دارند تسلیت‌ می گوییم، شهادتشان‌ را به خود سردار تبریک می گویم ایشان‌ طالب شهادت‌ در کوه‌ و دشت بود.
فصیحی هرندی گفت: مطمئنیم که خون شهید و بدن‌ مثله مثله شده ایشان‌ همچون بدن‌ امام‌ حسین‌ و یارانش در کربلا، نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران در برابر ستمگران‌ خواهد بود؛ نقطه‌ ای برای اجماع همه گروه ها‌ و افراد است تا کوبنده تر این مسیر‌ را طی کنیم.

وی بیان‌ کرد: سردار به آرزویش رسید و یقین‌ داریم‌ دشمنان‌ سردار سلیمانی و دشمنان‌ ایران و اسلام و دشمنانِ مبارزه و عدالت خواهی به آرزویشان نخواهند رسید و در آینده‌ نزدیک خواهیم دید که این‌ دشمنان به‌ اشتباه‌ خود خواهند رسید هر چند‌ این‌ دشمنان نمی دانند که ریختن خون‌ ها متفاوت‌ است، برخی خون ها حماسه می آفریند و دنیا را عوض می کند.

فرماندار رفسنجان گفت:‌ مسئولان با خدمت به مردم در همه عرصه ها راه سردار سلیمانی را ادامه دهیم، مردم استحقاق هرگونه خدمتی را دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سردار سلیمانی شورای اداری فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان