امام جمعه موقت رفسنجان:

حاج قاسم شهید بین الملل ماست/ شهادت حاج قاسم خواب راحت را از چشمان آمریکایی ها خواهد گرفت

  • شناسه خبر: 173671
حاج قاسم شهید بین الملل ماست/ شهادت حاج قاسم خواب راحت را از چشمان آمریکایی ها خواهد گرفت

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی خواب راحت را از چشمان آمریکایی ها خواهد گرفت؛ ما ملت ایران به همراه رهبر، دولت و مجلس جنایت آمریکا را در شهادت حاج قاسم و یارانش و حمله به پایگاههای حشد الشعبی به شدت محکوم می کنیم.

خانه » سیاسی » حاج قاسم شهید بین الملل ماست/ شهادت حاج قاسم خواب راحت را از چشمان آمریکایی ها خواهد گرفت

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان با عرض تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به حضور امت بزرگ اسلام و خانواده و فرزندان این شهید گرانقدر اظهار داشت: بیشتر از همه رهبری معظم از شهادتش سردار سلیمانی سوختند چرا که قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.

وی افزود: راه این شهید بزرگ استمرار خواهد داشت و سلیمانی ها به جای ایشان خواهند نشست، حاج قاسم شهید بین الملل ماست.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت روز پرستار بیان داشت: شفقت، بردباری، استقامت و صبر و دل زده نشدن در برابر سختی ها از ویژگی های یک پرستار است و تکریم پرستار به معنای تکریم فضایل اخلاقی کمیاب است و رسیدگی به امور معیشتی پرستاران مورد تاکید دولت مردان قرار گیرد.

وی افزود: پرستاری شغل مقدسی است وحدود و موازین شرعی در بیمارستان ها باید رعایت شود.
امام جمعه موقت رفسنجان با عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها بیان داشت: زندگی حضرت زهرا اگر چه کوتاه بود اما از جهت جهاد و مبارزه و صبر انقلابی و درس و فراگیری و دفاع از ولایت و امامت دریایی پهناور است که همواره در ذهن بشر خواهد درخشید.
وی تصریح کرد: زنان با ایمان ما با الگوگیری از ایشان مایه افتخاری برای خانواده و یاوری برای انقلاب باشند.

حسینی خاطر نشان کرد: یادواره شهدای جاوید الاثر شهرستان رفسنجان توسط هیات میثاق با شهدا همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در آستان قدس رضوی به مدت سه شب برگزار می شود.

امام جمعه موقت رفسنجان در ادامه با محکوم کردن حمله آمریکا به پایگاههای حشد الشعبی در عراق بیان داشت: حشد الشعبی از ابتکارات سردار سلیمانی بود وقتی داعشی ها مثل حیوان وحشی  در سوریه و عراق عمل کردند و با مدیریت سردار و یارانش کاری کارستان شد، آمریکا داعش را به عنوان جنگ نیابتی براه انداخت تا اول عراق و بعد ایران را بدست گیرد.

وی افزود: سردار سلیمانی با حشد الشعبی توانست جلوی مزدوران را سد کنند اما هنوز پسماندهای ان در گوشه و کنار است و آمریکا برای انتقام از این موضوع به سراغ حشد الشعبی رفت و به بهانه های واهی مردم را به رگبار بست و همین حرکت باعث شد مردم عراق یکپارچه شدند و مقابل پایگاههای آمریکا در عراق تحصن کردند.
حسینی خاطر نشان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی خواب راحت را از چشمان آمریکایی ها خواهد گرفت؛ ما ملت ایران به همراه رهبر، دولت و مجلس جنایت آمریکا را در شهادت حاج قاسم و یارانش و حمله به پایگاههای حشد الشعبی به شدت محکوم می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان