حضور ۷۶۰ نفر از کرمان در میتینگ ورزشگاه آزادی / ورود تلفن همراه به ورزشگاه ممنوع است

  • شناسه خبر: 17360
حضور ۷۶۰ نفر از کرمان در میتینگ ورزشگاه آزادی / ورود تلفن همراه به ورزشگاه ممنوع است

شنید ها حاکی است که ۸۵۰ نفر از فعالان عرصه ی نوروزی در استان کرمان با وجود تمام مخلفت های علما و مراجع عازم میتینگ صد هزار نفری دولت در وزرشگاه آزادی تهران شدند. به گزارش خانه خشتی، عصر روز چهارشنبه بیش از ۷۶۰ نفر از اعضای هلال احمر استان کرمان جهت شرکت در میتینگ […]

خانه » آخرین اخبار » حضور ۷۶۰ نفر از کرمان در میتینگ ورزشگاه آزادی / ورود تلفن همراه به ورزشگاه ممنوع است


شنید ها حاکی است که ۸۵۰ نفر از فعالان عرصه ی نوروزی در استان کرمان با وجود تمام مخلفت های علما و مراجع عازم میتینگ صد هزار نفری دولت در وزرشگاه آزادی تهران شدند.

به گزارش خانه خشتی، عصر روز چهارشنبه بیش از ۷۶۰ نفر از اعضای هلال احمر استان کرمان جهت شرکت در میتینگ بزرگ دولتی ها در ورزشگاه آزادی عازم تهران شدند.

طی برنامه ی از پیش تعین شده قرار بود تعدادی از پیشاهنگان این نهاد دیروز به جهت انجام تمرین اجرای مراسم به تهران اعزام شوند که به دلیل حدثه ی زلزله ی سیستان و بلوچستان به تاخیر افتاد و این گروه نیز به همراه بابقی شرکت کنندگان عصر امروز با اتوبوس راهی شهر تهران شدند.

این اتوبوس ها قرار است از مسیر اتوبان تهران ـ قم ، جهت در یافت کارتهای ورود استادیوم وارد تهران شوند.

شایان ذکر است ، در نامه ای که برای دعوت به این افراد داده شده است ذکر شده که همراه آوردن تلفن همراه در ورزشگاه ممنوع می باشد.

این میتینگ صدهزار نفری دولت با مخالفت شدید علما ، مراجع و شخصیت های سیاسی مواجه شده و علا رخم تمام این مخالفت ها مسئولان برگزاری این همایش در حال انجام فعالیت خود هستند.

منبع:بوتیا نیوز

برچسب ها:
جشن100هزار نفر حضور ۷۶۰ نفر از کرمان در میتینگ ورزشگاه آزادی / ورود تلفن همراه به ورزشگاه ممنوع است میتینگ سیاسی ورزشگاه آزادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • faramarz

    سلام من پشاهنگ حاضر در مراسم بودم هیچ برنامه خارج از برنامه ای در کار نبود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان