۹ دی انتفاضه ملت ایران بود

  • شناسه خبر: 173484
۹ دی انتفاضه ملت ایران بود

امام جمعه رفسنجان گفت: ۹ دی انتفاضه ملت ایران بود، یک حرکت خودجوش مردمی که بر اساس باورهای دینی و بینش سیاسی احساس مسئولیت کردند و حول محور ولایت فقیه به میدان آمدند.

خانه » سیاسی » ۹ دی انتفاضه ملت ایران بود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت ۹ دیماه در رفسنجان اظهار داشت: برخی حوادث در تاریخ یک ملت ماندگار و نقطه عطف هستند همچون واقعه عاشورا که یک نقطه عطف در دنیاست.

وی افزود: همانطور که جریان عاشورا حادثه ای نبود که در یک روز اتفاق بیافتد بلکه پیشینه داشت و یک تصادف ناگهانی نبود، عاشورا ریشه ها و پیامدهایی داشت.

عسکری گفت: ۹ دی هم در واقع همچون عاشورا ریشه ها و عواملی داشت که اینچنین شکل گرفت، این عوامل بایستی بازخوانی شوند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در سال ۸۸ شاهد خیل عظیم مردم با بصیرت و ولایت مدار در کمتر از ۴۸ ساعت از وقایعی که فتنه گران در روز عاشورای آن سال رقم زدند، در میدان حاضر شد، این موضوع قابل تامل و تحلیل است

وی بیان اینکه ۹ دی برکاتی داشت که تا ده سال آینده انقلاب را بیمه کرد تصریح کرد: حضور دهها میلیونی مردم در روز ۹ دی توانمندی نظام مقدس جمهور اسلامی را نشان داد.

عسکری اظهار داشت: ۹ دی انتفاضه ملت ایران بود، یک حرکت خودجوش مردمی که بر اساس باورهای دینی و بینش سیاسی احساس مسئولیت کردند و حول محور ولایت فقیه به میدان امدند.

وی یادآور شد: حوادث سال ۸۸ که با قیام ۹ دی خاتمه یافت، باید بازخوانی شود، زنده نگه داشتن و بازخوانی قضایایی ۹ دی برای مردم برکاتی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
9دی امام جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان