هنرمندان بسیجی در رفسنجان تجلیل شدند/ عکس

  • شناسه خبر: 173451
هنرمندان بسیجی در رفسنجان تجلیل شدند/ عکس

عماد الدین خاندانی و مهدی سپهری از هنرمندان بسیجی شهرستان رفسنجان طی مراسمی با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان تجلیل شدند.

خانه » فرهنگی مذهبی » هنرمندان بسیجی در رفسنجان تجلیل شدند/ عکس

به گزارش خانه خشتی ، با هماهنگی کانون بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان از استادان عماد الدین خاندانی(نقاش) و مهدی سپهری(مجسمه ساز) ، دو هنرمند متعهد  و متخصص رفسنجانی، تجلیل شد.

این مراسم با حضور حسینی رئیس سازمان بسیح هنرمندان استان، فصیحی هرندی فرماندار، عظیمی زاده شهردار و جمعی از دیگر مسئولان و پدر بزرگوار شهید حاج مجید زینلی و همسر شهید محمد زینلی و خانواده ها ی این دو هنرمند همراه بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در این مراسم بیان داشت: امروز اگر از عمادالدین خاندانی و استاد سپهری تجلیل می شود، این ها سرمایه ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری ایران اسلامی ما هستند و باید از این ظرفیت هایی که داریم استفاده کنیم.

ابوذر حسینی نسب در ادامه گفت: تا وقتی این مسأله در ذهن ما باشد که هنر یک مسأله دسته چندمیست و در اولویت نباشد، مشکلات ما ریشه ای حل نخواهد شد.

وی افزود: نماد سازی این هنرمندان قوام و استحکام ایران اسلامی را بیش از پیش خواهد کرد، اگر مجسمه شاه  و سرنگون کردن آن نماد استکبار ستیزی برای ماست. امروز مجسمه مادر  جایگزین آن شده است. مادری که  در چهره آن عزم، ایثار و حفاظت از فرزند دیده می شود. در نقاشی های آقای خاندانی ایران سنتی و قدیمی ، ایران پر شکوه خودمان را می بینیم که  چشم نوازند.

مهدی سپهری مجسمه ساز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خانه خشتی در این باره بیان داشت: بسیار عالی بود و دست مسئولین درد نکند، البته  خودم را هنرمند نمی دانم. ولیکن  امیدوارم شروعی بشود بر ای تجلیل از تمام فرزندانی که برای این آب و خاک زحمت می کشند، امیدوارم قدرشان را بدانند تا بستری برای فعالیت های بیشتر و بهتر مهیا بشود.

عماد الدین خاندانی  نیز بیان داشت: از بسیج هنرمندان، بسیج ، فرمانداری، شهرداری ، اداره ارشاد و انجمن سینمای جوانان و همه کسانی که  به این مراسم آمدند قدردانی می کنم، شگفت زده شدم وقتی پدر شهید زینلی را در این مراسم دیدم، خدا کند از برکت خون شهدا هنر این شهر جان بگیرد.

پیش از این مراسم نیز با حضور چند تن از مسئولان از مجسمه مادر در پارک مادر رفسنجان نیز رونمایی  شد. این مجسمه  که اثرهنری مجسمه ساز رفسنجانی مهدی سپهری است، چند ماه قبل  توسط  شهرداری  و در راستای زیباسازی شهری در پارک مادر نصب شده است.

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
عماد الدین خاندانی عنرمندان بسیجی مهدی سپهری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان