دیدار خادمین شهدای رفسنجان با خانواده شهید مرتضی مرادی +تصاویر

  • شناسه خبر: 173291
دیدار خادمین شهدای رفسنجان با خانواده شهید مرتضی مرادی +تصاویر

خادمین شهدای رفسنجان با خانواده #شهید_مرتضی_مرادی دیدار و گفتگو کردند.

خانه » آخرین اخبار » دیدار خادمین شهدای رفسنجان با خانواده شهید مرتضی مرادی +تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ مادر شهید مرتضی مرادی در دیدار با خادمین شهدای رفسنجان از پسر شهیدش گفت: دو پسر و پنج دختر دارم، شهید فرزند دوم و اولین فرزند پسر من بود.

وی می گوید: پسرم موقع شهادت ۱۹ سال سن داشت هنگامی که به شهادت می رسد ایشان را از ایلام به بیمارستان علی ابن ابیطالب آورده بودند و ما خبر نداشتیم، وی در اوج زمان انقلاب و در زمان سربازی به فیض شهادت می رسد.

این #مادر_شهید در ادامه می گوید : پسرم خیلی دلسوز ،مهربان و با ایمان بود از مهربانیش هر چی بگم کم گفتم، به فقرا کمک می کرد.

خواهر شهید هم می گوید: مرتضی قبل از شهادت می دانست که شهید می شود، شب قبل از شهادت خواب می بییند( من آن موقع ده سال سن داشتم )آخرین باری که یادم می آید صبح زود از خوب بیدار می شود مثل همیشه ورزش کرد با من خیلی اخوت بود بلند شد روی زانو نشست از من در مورد مادرمان سوال پرسید و در ادامه گفت دیشب خواب دیدم آقایی سوار بر اسب به من گفته بیا پشت اسب من سوار شو و بریم گفتم کجا گفت بیا بریم گفتم صبر کم ناصر را صدا بزنم گفت با اون کاری ندارم شما خودت بیا بریم موقعی که سوار شدم گفته من ابوالفضل هستم سوار شدیم و رفتیم، به دلش افتاده بود بعد از اون خواب به همه اقوام سر زد و از همه حلالیت طلبید.

ی در ادامه می گوید: قبل از تولد هم در دوران بارداری مادرم خواب دیده بود که پسری به دنیا آورده که مقام بالایی کسب کرده است.

مادر شهید مرادی باز خاطره دیگری از پسر شهیدش بیان کرد: من برای پسرم خیلی بی تابی می کردم یادمه هفت ماه بعد از شهادت پسرم با لباسی که شهید شده بود به خوابم می آید از من می پرسد که چرا ناراحت هستی، دست من را گرفت رفتیم جایی به رودخانه ای رسیدیم درختان سبزی داشت چراغی زیر ستون روشن بود به من گفت من همچین جایی دارم تو را آوردم که ناراحت نباشی و آقایی را به من نشان داد و گفت ایشان حضرت محمد (ص) است وقتی رفتم این آقا را ببینیم از خواب پریدم،از اون موقع که دیگر تصمیم گرفتم برای پسرم گریه نکنم و فقط برای علی اصغر امام حسین (ع) گریه کنم.

خواهر شهید هم در تکمیل صحبتهای مادر می گوید: همه یک جورایی به شهید متوسل می شدند و مشکلشان حل می شد یکی از آشنایان که بچه اش مریض بود به شهید متوسل می شود و بهبودی حاصل می شود و چه بسا کسانیکه که مریض بودند و مشکلی داشتند به شهید متوسل شدند گره از مشکلاتشان باز شد.

شهید مرتضی مرادی فرزند ابراهیم در سوم اردیبهشت ۴۷ به دنیا آمده و مورخ ۱۸ بهمن سال ۶۶ در میمک به فیض شهادت نائل آمد پیکر مطهر این شهید در گلزاری شهدای عباس آباد به خاک سپرده شد.

برچسب ها:
خادمین شهدای رفسنجان دیدار خادمین شهدای رفسنجان با خانواده شهید مرتضی مرادی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان