در یادواره شهدای دانشگاه آزاد رفسنجان مطرح کرد؛

طعنه پدر شهید قربانخانی به آقازاده های میلیاردی / عکس

  • شناسه خبر: 173204
طعنه پدر شهید قربانخانی به آقازاده های میلیاردی / عکس

پدر شهید مجید قربانخانی گفت: می گویند سوریه بخور بخور بوده است بله درست است، اینجا آقازاده ها میلیاردی پول بیت المال را می خورند و مدافعان حرم گلوله و خمپاره خوردند.

خانه » اجتماعی » طعنه پدر شهید قربانخانی به آقازاده های میلیاردی / عکس

به گزارش خانه خشتی، افضل قربانخانی پدر بزرگوار شهید مدافع حرم مجید قربانخانی امشب در مراسم یادواره شهدای گمنام و دانشجو دانشگاه آزاد رفسنجان با ذکر خاطراتی از فرزند شهیدش و نحوه شهادت شهید قربانخانی در سوریه اظهار داشت: مجید را خدا انتخاب کرد تا جوان ها ببینند و راهی را که او رفته است ، انتخاب کنند.

وی افزود: می گویند سوریه بخور بخور بوده است بله درست است، اینجا آقازاده ها میلیاردی پول بیت المال را می خورند و مدافعان حرم گلوله و خمپاره خوردند.

پدر شهید قربانخانی بیان داشت: اگر مدافعان حرم نبودند الان داعش در خانه ما بود، می گویند شما پول گرفتید شما بگویید فرزندان خود را با چه چیز می شود عوض کرد؟

قربانخانی گفت: این دولت هنوز یک بار هم نام شهدای مدافع حرم را به زبان نیاورده است، ما مجید را به حضرت زهرا هدیه دادیم.

وی خاطر نشان کرد: هیچ وقت برای مجید سالگرد نمی گیریم و هرسال به مناسبت تولد مجید مقدمات ازدواج یک زوج را فراهم می کنیم و تاکنون با دست خالی و عنایت خداوند ده زوج را به خانه  بخت فرستادیم.

مادر شهید قربنخانی نیز در این مراسم بیان داشت: فرزند من از همه چیز دل کند و رفت، باید بدانیم که هنوز جوانهایی هستند که می توانند بگذارند و بروند و قدر این جوان ها را باید بدانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حر مدافعان حرم دانشگاه آزاد رفسنجان شهید قربانخانی مجید قربانخانی یادواره شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان