پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

رفسنجان کتاب پرمحتوایی است که گردباد اختلاف آن را متفرق کرده است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام علی اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ضمن پرهیز از تطمیع و تهدید و اسراف، وعده هایی که بعضا در حیطه وظایف و قدرت یک نماینده نیست ندهند، برنامه ارائه کند تا مردم با آگاهی به برنامه های آنان رای دهند.

وی افزود: ببینید نامزدها  برای اشتغال جوانان چه برنامه ای دارند، کشاورزی که رکن اصلی منطقه است و مشکل اصلی آن آب است، برای رونق کشاورزی و حل مشکل آب و همچنین برای صنعت منطقه چه برنامه ای دارند.
عسکری با تاکید بر ضرورت تلاش در جهت امیدوارتر کردن مردم بیان داشت: برخی سیاه نمایی می کند و می گویند مسئولان قبل بردند و خوردند و حالا یه نفر با اسب سفید آمده است تا همه چیز را سامان دهد، واقعیت ها را باید به مردم گفت اما ناامید نکنند.

وی در ادامه بیان داشت:در شایعه قرص های داخل کیک آنچه مسلم است بسته ها از کارخانه ها نبوده است، مردم سعی کنند از جاهای مطمئن خریداری کنند و با احتیاط با این قضیه برخورد کنند.

خطیب جمعه رفسنجان در خصوص سند مصلی این شهر نیز بیان داشت: قبل از اینکه بنده بیایم گفتند مصلی در زمین غصبی ساخته شده است و صاحبش راضی نیست، به همین دلیل پیگیری کردم تا اینکه سند را خودم با چشم خودم دیدم ، سند تگ برگی مالکیت به نام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و اصل سند در تهران است و سن ملکی آن در برج چهار امسال نیز صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: رفسنجان در یک نگاه شهری دارای ظرفیت بالا، سرمایه انسانی تحصیل کرده و بسیار قابل تقدیر از نظر معنوی، اقتصادی و … با درک بالاست،  رفسنجان از جمله شهرهایی بود که از اغتشاشات اخیر به آرامی گذشت و این نشان از بصیرت بالای مردم را داشت.

خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: رفسنجان یک کتاب باارزش و پرمحتوایی است اما متاسفانه گردباد اختلاف و تفرقه این کتاب را متفرق کرده که باید آن را جمع کرد و کنار هم گذاشت تا همه در جهت اعتلای شهر و وحدت و همدلی قرار گیرند و در این راستا قدم های بهتری برداشته شود.

عسکری تصریح کرد: همدلی را از خودمان شروع می کنیم، نماز جمعه که محل اجتماع نیروهای انقلابی، ارزشی و همه خودی هاست، همه باید این جا را از خودشان و پایگاه وحدت و اتحاد و همدلی بدانند و حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: از تریبون نماز جمعه شهر رفسنجان باید ندای وحدت و همدلی شنیده شود نه ندای تفرقه و جدایی.

انتهای پیام /

خروج از نسخه موبایل