امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

رفسنجان کتاب پرمحتوایی است که گردباد اختلاف آن را متفرق کرده است

  • شناسه خبر: 173127
رفسنجان کتاب پرمحتوایی است که گردباد اختلاف آن را متفرق کرده است

امام جمعه رفسنجان گفت: رفسنجان یک کتاب باارزش و پرمحتوایی است اما متاسفانه گردباد اختلاف و تفرقه این کتاب را متفرق کرده که باید جمع کرد و کنار هم گذاشت تا همه در جهت اعتلای شهر و وحدت و همدلی قرار گیرند.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان کتاب پرمحتوایی است که گردباد اختلاف آن را متفرق کرده است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام علی اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ضمن پرهیز از تطمیع و تهدید و اسراف، وعده هایی که بعضا در حیطه وظایف و قدرت یک نماینده نیست ندهند، برنامه ارائه کند تا مردم با آگاهی به برنامه های آنان رای دهند.

وی افزود: ببینید نامزدها  برای اشتغال جوانان چه برنامه ای دارند، کشاورزی که رکن اصلی منطقه است و مشکل اصلی آن آب است، برای رونق کشاورزی و حل مشکل آب و همچنین برای صنعت منطقه چه برنامه ای دارند.
عسکری با تاکید بر ضرورت تلاش در جهت امیدوارتر کردن مردم بیان داشت: برخی سیاه نمایی می کند و می گویند مسئولان قبل بردند و خوردند و حالا یه نفر با اسب سفید آمده است تا همه چیز را سامان دهد، واقعیت ها را باید به مردم گفت اما ناامید نکنند.

وی در ادامه بیان داشت:در شایعه قرص های داخل کیک آنچه مسلم است بسته ها از کارخانه ها نبوده است، مردم سعی کنند از جاهای مطمئن خریداری کنند و با احتیاط با این قضیه برخورد کنند.

خطیب جمعه رفسنجان در خصوص سند مصلی این شهر نیز بیان داشت: قبل از اینکه بنده بیایم گفتند مصلی در زمین غصبی ساخته شده است و صاحبش راضی نیست، به همین دلیل پیگیری کردم تا اینکه سند را خودم با چشم خودم دیدم ، سند تگ برگی مالکیت به نام شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و اصل سند در تهران است و سن ملکی آن در برج چهار امسال نیز صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: رفسنجان در یک نگاه شهری دارای ظرفیت بالا، سرمایه انسانی تحصیل کرده و بسیار قابل تقدیر از نظر معنوی، اقتصادی و … با درک بالاست،  رفسنجان از جمله شهرهایی بود که از اغتشاشات اخیر به آرامی گذشت و این نشان از بصیرت بالای مردم را داشت.

خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: رفسنجان یک کتاب باارزش و پرمحتوایی است اما متاسفانه گردباد اختلاف و تفرقه این کتاب را متفرق کرده که باید آن را جمع کرد و کنار هم گذاشت تا همه در جهت اعتلای شهر و وحدت و همدلی قرار گیرند و در این راستا قدم های بهتری برداشته شود.

عسکری تصریح کرد: همدلی را از خودمان شروع می کنیم، نماز جمعه که محل اجتماع نیروهای انقلابی، ارزشی و همه خودی هاست، همه باید این جا را از خودشان و پایگاه وحدت و اتحاد و همدلی بدانند و حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: از تریبون نماز جمعه شهر رفسنجان باید ندای وحدت و همدلی شنیده شود نه ندای تفرقه و جدایی.

انتهای پیام /

برچسب ها:
حجت لاسلام عسکری خطیب جمعه رفسنجان نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان