معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان از ثبت نام ۳۹ کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای رفسنجان خبر داد

  • شناسه خبر: 17243
معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان از ثبت نام ۳۹ کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای رفسنجان خبر داد

معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان با اعلام این خبر افزود: با گذشت دو روز از آغاز ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای رفسنجان، ۳۹ نفر جهت حضور در شوراها نام نویسی کرده اند که از این تعداد، ۳۵ نفر کاندیدای شورای روستایی و ۴ نفر کاندیدای شورای شهر هستند. به گفته معاون سیاسی فرمانداری […]

خانه » آخرین اخبار » معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان از ثبت نام ۳۹ کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای رفسنجان خبر داد

معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان با اعلام این خبر افزود: با گذشت دو روز از آغاز ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای رفسنجان، ۳۹ نفر جهت حضور در شوراها نام نویسی کرده اند که از این تعداد، ۳۵ نفر کاندیدای شورای روستایی و ۴ نفر کاندیدای شورای شهر هستند.

به گفته معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان، تفاوت انتخابات شوراهای شهر و روستای امسال، اضافه شدن اعضا و میزان تحصیلات آن هاست.

محمدی بهجت تعداد اعضای شورا در شهرهای با ۲۰ هزار جمعیت را ۵ نفر عنوان کرد و افزود: علاوه بر این دو نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: در شهرهای با جمعیت ۵۰ هزار نفر، ۷ عضو اصلی و ۳ عضو علی البدل و در شهرهای با جمعیت ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار نفری به ترتیب ۹ عضو اصلی، ۴ عضو علی البدل و ۱۱ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل با رأی مردم انتخاب می شوند.

معاون سیاسی فرمانداری رفسنجان سطح تحصیلات اعضای شورا در روستاهای با جمعیت ۲۰۰ خانوار را به اندازه خواندن و نوشتن اعلام کرد و افزود: سطح تحصیلات اعضای شورا در روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار بایستی حداقل دیپلم باشد.

محمدی بهجت تحصیلات اعضای شورای شهرهای ۲۰ هزار نفر جمعیت را تا مقطع کاردانی عنوان کرد و گفت: برای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت، مقطع تحصیلی کارشناسی مد نظر است.

وی تصریح کرد: برای این دوره از انتخابات شورا در رفسنجان، ۱۱ نفر انتخاب می شوند که برای این منظور ۲۶۰ شعبه اخذ رأی در شهر رفسنجان و روستاهای تابعه آن در نظر گرفته شده است.

برچسب ها:
تحصیلات اعضا رفسنجان شعبه اخذ رای شوراهای شهر و روستا معاون سیاسی فرماندار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان