سردار حجازی

نیروهای مسلح حیفا و تل‌آویو را در کمترین زمان نابودخواهند کرد

  • شناسه خبر: 17148
نیروهای مسلح حیفا و تل‌آویو را در کمترین زمان نابودخواهند کرد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال مبنی بر نابودی تل‌آویو و حیفا در صورت حماقت دشمن، تصریح کرد: اگر دشمن دست به حماقت بزند برای عملی کردن فرمایش رهبر انقلاب در کمترین زمان ممکن آماده‌ایم. به گزارش خبرنگار خانه خشتی به نقل ازفارس، سردار سید محمد حجازی […]

خانه » آخرین اخبار » نیروهای مسلح حیفا و تل‌آویو را در کمترین زمان نابودخواهند کرد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال مبنی بر نابودی تل‌آویو و حیفا در صورت حماقت دشمن، تصریح کرد: اگر دشمن دست به حماقت بزند برای عملی کردن فرمایش رهبر انقلاب در کمترین زمان ممکن آماده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی به نقل ازفارس، سردار سید محمد حجازی معاون تحقیقات و آماد و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه جشنواره باقرالعلوم که در بیمارستان بقیه‌الله‌ برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس، در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری مبنی بر اینکه در صورت تجاوز دشمن، حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد، گفت: رهبر انقلاب از توانمندی‌های نیروهای مسلح باخبر هستند و ما این آمادگی را داریم که در صورت حماقت دشمن این فرمایش ایشان را در کمترین زمان ممکن عملی کنیم.

حجازی همچنین در خصوص اینکه باز هم دشمنان از قرار گرفتن گزینه نظامی بر روی میز برای مقابله با ایران حرف می‌زنند، تصریح کرد: دیگر پایه‌های این میز را موریانه خورده است و این حرف‌ها نیز نشانه انفعال دشمن است.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر در آلماتی گفت: دشمن خودش می‌داند که بکار بردن ادبیات تهدید و برخورد نظامی کارایی ندارد و برای همین است که به گفت‌وگو روی آوردند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی برای حمایت هرچه بیشتر تحقیقات علمی و صنعتی، گفت: به واسطه این تحقیقات از سال‌های گذشته شاهد دستاوردهای مهمی در حوزه‌های مختلف دفاعی بودیم که در سال جدید نیز ملت ایران باید منتظر شنیدن اخبار خوش دفاعی باشد.

برچسب ها:
تل آویو نیروهای مسلح نیروهای مسلح حیفا و تل‌آویو را در کمترین زمان نابودخواهند کرد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان