طراح سئوالات با یک شاسی فوق لیسانس گرفته است

  • شناسه خبر: 1706
طراح سئوالات با یک شاسی فوق لیسانس گرفته است

 رئیس جمهور گفت: سؤالات خیلی سخت نبود. به نظرم طراح سؤال از همان‌هایی بود که با شاسی فوق لیسانسش را گرفته است. اگر با خود ما مشورت می‌کردید، سؤال‌های بهتری می‌شد مطرح کرد. اما حالا شوخی کردیم و گذشت و پاسخ دادیم. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس […]

خانه » سیاسی » طراح سئوالات با یک شاسی فوق لیسانس گرفته است

 رئیس جمهور گفت: سؤالات خیلی سخت نبود. به نظرم طراح سؤال از همان‌هایی بود که با شاسی فوق لیسانسش را گرفته است. اگر با خود ما مشورت می‌کردید، سؤال‌های بهتری می‌شد مطرح کرد. اما حالا شوخی کردیم و گذشت و پاسخ دادیم. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جلسه پاسخ به نمایندگان با بیان اینکه یک دولت است که صدها نفر دستور می‌دهند، ‌گفت که همه باید با هم کشور را اداره کنیم. چرا که همه مسئول هستیم.

* خدا را شاکریم که چند نهاد ناظر بر دولت هستند

وی همچنین با اشاره به اینکه ما خدا را شاکریم که چند نهاد ناظر بر دولت هستند، اظهار داشت: خود مجلس عزیز، قوه قضائیه، دیوان محاسبات، دیوان عدالت و بازرسی کل،‌کمیسیون اصل ۹۰ و الی ماشاءالله هستند نهادهایی که بر دولت نظارت می‌کنند اما ما خدا را شکر می‌کنیم که تا الان یک مورد تخلف مهم از دولت اثبات نشده است.

* درخواست برای نظارت بر شهرداری‌ها/سوال احمدی‌نژاد از نمایندگان 

رئیس جمهور خطاب به نمایندگان مجلس با طرح سؤالی مبنی بر اینکه شده است که به بقیه دستگاه‌ها سری بزنید و ببینید چه خبر است همانطور که برای دولت انجام می‌دهید؟ تصریح کرد: یک سری به شهرداری‌ها بزنید بالاخره این همه کمک شده، ببینید کجا خرج کرده‌اند و بودجه‌شان چقدر است.

احمدی‌نژاد افزود: نظارت می‌کنید ما هم دست شما را می‌بوسیم و همکاری می‌کنیم و هر جا گفته‌اید ما با شما همراهی کرده‌ایم. البته بنده شوخی می‌کنم دولت باید برای شکایت از شما باید به خود شما شکایت کند.

* مجلس از همه ظرفیت‌های قانونی و فراقانونی برای کنترل دولت استفاده کرده است 

وی با تاکید بر اینکه بنده شهادت می‌دهم مجلس از همه ظرفیت‌های قانونی و بعضا فراقانونی برای کنترل دولت استفاده کرده است. برای اینکه نظرات خودش را در حوزه اجرا اعمال کند، یادآور شد: وقت ملت و کشور با ارزش است، عزیزان من، ما باید با هم کشور را اداره کنیم، این مسئولیت‌هایی که در اختیار من و شماست، یک فرصت خدمت است.

* باندبازی‌ها و گروه‌‌بازی‌ها تا جایی که بازی است، خوب است

رئیس جمهور تاکید کرد: دسته بازی‌ها، باند بازی‌ها و گروه‌ بازی‌ها تا جایی که بازی است، خوب است. اما اگر قرار شد در مسائل کشور اثر بگذارد، باید دورش را خط بکشیم.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ما متعهدیم که اخلاق را رعایت کنیم، گفت: روزها خواهد گذشت مبادا فرصت خدمت خدای ناکرده برای تثبیت قدرت استفاده شود.

وی افزود: توصیه مقام معظم رهبری همیشه بر همدلی و همراهی بوده است.

* این جلسه برای این بود که یک مقداری شاد باشیم

رئیس جمهور در قسمت پایانی سخنان خود نیز با تاکید بر اینکه از همه و خودمان برای پاسخگویی استفاده نکردیم و آقای مطهری توصیه کردند که کوتاه سخن بگویید که می‌گوییم چشم، خاطرنشان کرد: این جلسه برای این بود که هم یک مقداری شاد باشیم و هم برخی مسائل گفته شود.

احمدی‌نژاد ابراز داشت: این سؤالاتی که برای ما مطرح کردید، سؤالات امتحانی بود ولی خیلی سخت نبود. به نظرم طراح سؤال از همان‌هایی بود که با شاسی فوق لیسانسش را گرفته است. اگر با خود ما مشورت می‌کردید، سؤال‌های بهتری می‌شد مطرح کرد. اما حالا شوخی کردیم و گذشت و پاسخ دادیم.

* نمره کمتر از ۲۰ به دولت بد معرفتی و نامردی است 

وی گفت: انصاف داشته باشید حالا که می‌خواهید نمره بدهید، خوب نمره بدهید ما همه سؤالات را به طور کامل پاسخ دادیم و یک مشت مطلب اضافه هم نوشتیم. انصافا یک ذره از ۲۰ کمتر بدهید، بی‌معرفتی و نامردی است.

رئیس جمهور در پایان عید را پیشاپیش به همه نمایندگان مجلس تبریک گفت.

برچسب ها:
طراح سئوالات با یک شاسی فوق لیسانس گرفته است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان