مدير كل اطلاعات استان كرمان:

تلاش دشمن این بود که حوادث آبان ماه را به ١۶ آذر متصل کند

  • شناسه خبر: 169382
تلاش دشمن این بود که حوادث آبان ماه را به ١۶ آذر متصل کند

مدیر کل اطلاعات استان کرمان گفت: در رابطه با حوادث اخیر، دشمن با تمام توان پای این کار امده بود و تلاش انها این بود که حوادث آبان ماه را به ١۶ آذر متصل کنند و دانشگاه ها را محل بحران قرار دهند چون دانشگاه ها بسیار تاثیر گذار هستند.

خانه » سیاسی » تلاش دشمن این بود که حوادث آبان ماه را به ١۶ آذر متصل کند

به گزارش خانه خشتی، مدیرکل اطلاعات و رئیس جامعه اطلاعاتی استان کرمان در گردهمایی پرسنل امور حراست و حفاظت فیزیکی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: شرایط نظام جمهوری اسلامی شرایط خاصی است، برای ایستادن روی پای خود و وابسته نبودن به کشور های دیگر باید هزینه هایی را بپردازیم.
وی افزود: جنگ اقتصادی از اول انقلاب تا به امروز بوده است و دشمنان اسلام و استقلال این کشور، دست از سر ما برنمی دارند، چون اهداف و منافع شان در این کشور قطع شده است؛ امروزه جمهوری اسلامی یکی از مقتدر ترین کشور های سطح دنیاست.
مدیر کل اطلاعات خاطر نشان کرد: انتخابات یک فرصت برای جمهوری اسلامی است و از انجا که نظام ما یک نظام مردم سالاری است طبیعی است که متکی به رای مردم است. وی تصریح کرد: مجموعه مس با توجه به امار جمعیتی که دارد می تواند در حوضه انتخابات تاثیرگذار باشد و باید از این فرصت به عنوان برگ زرین دیگری برای نظام جمهوری اسلامی استفاده کنیم و به دشمن اجازه برای سواستفاده در راستای اهداف خودش ندهیم.

این مدیر کل بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و اینکه مجلسی کارامد داشته باشیم بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: در رابطه با حوادث اخیر، دشمن با تمام توان پای این کار امده بود و تلاش انها این بود که حوادث آبان ماه را به ١۶ آذر متصل کنند و دانشگاه ها را محل بحران قرار دهند چون دانشگاه ها بسیار تاثیر گذار هستند.
مدیر کل اطلاعات استان اظهار داشت: در شرایط تحریم مس توانسته در حوضه رونق تولید که شعار سال است، به خوبی عمل کند و تولیداتشان از سال گذشته تا به امروز افزایش پیدا کرده و امیدوار هستیم روز به روز بر توفیقات مجموعه مس افزوده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان