نخستین همایش ملی «بررسی آراء و اندیشه‌های آیت‌الله‌ جوادی‌آملی» در رفسنجان/ تصاویر

  • شناسه خبر: 169083
نخستین همایش ملی «بررسی آراء و اندیشه‌های آیت‌الله‌ جوادی‌آملی» در رفسنجان/ تصاویر

نخستین همایش ملی «بررسی آراء و اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی» صبح امروز و همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) با حضور جمعی از مسئولان در محل تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » نخستین همایش ملی «بررسی آراء و اندیشه‌های آیت‌الله‌ جوادی‌آملی» در رفسنجان/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ نخستین همایش ملی «بررسی آراء و اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی» صبح امروز و همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) با حضور حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی فرزند آیت الله جوادی آملی ، حجت الاسلام بهجت پور مدیر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و جمعی از مسئولان در محل تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.
محمدعلی دهقان معاونت اقتصادی استانداری کرمان در این مراسم با اظهار خشنودی از میزبانی رفسنجان برای برگزاری این همایش اظهار داشت: آیت‌الله جوادی آملی فرموده اند اگر می خواهید به حیات طیبه برسید و وارث انبیاء شوید باید هوس ها و تباهی در شما بمیرد.
وی با اشاره به وجود ۱۰ مرکز حوزه علمیه و مراکز آموزشی دانشگاهی در رفسنجان بیان داشت: این شهرستان این ظرفیت را داراست که دفتر فرهنگی آیت‌الله جوادی‌آملی در آن تاسیس شود چراکه این حرکت فرهنگی که در شناخت تفسیر آیت الله جوادی آملی با برگزاری همایش آغاز شده باید ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به نظرات آیت‌الله جوادی‌آملی در باب قرآن گفت: این عالم و دانشمند بزرگ علوم قرآنی، قرآن را عدل می‌دانند و این موضوع نشان می‌دهد که کسی که قرآن را نشناسد و بمیرد به مرگ جهالیت مرده است.
معاونت اقتصادی استانداری کرمان با بیان اینکه کسی که مرگ جاهلیت داشته باشد زندگی‌اش هم جهالیت است افزود: کسی که امام زمان خود را نشناسد مرگ و زندگی جهالیت دارد.
گفتنی است این همایش به همت مؤسسه آموزش عالی حضرت زینب رفسنجان و مدرسه علمیه حضرت زینب (س) و همکاری بنیاد فرهنگی اسرا و مجتمع مس سرچشمه برگزار شده است.


خبر از منیژه نوروزی
عکس میلاد اسدالهی

انتهای پیام/

برچسب ها:
نخستین همایش ملی «بررسی آراء و اندیشه‌های آیت‌الله‌ جوادی‌آملی» در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان