رئیس اورژانس کشور در گفت و گو با فارس:

۵۰۰ نفر در زلزله بوشهر مجروح شدند/احتمال برپایی بیمارستان صحرایی

  • شناسه خبر: 16901
۵۰۰ نفر در زلزله بوشهر مجروح شدند/احتمال برپایی بیمارستان صحرایی

رئیس اورژانس کشور گفت: برآوردها تاکنون نشان می دهد که زلزله استان بوشهر حدود ۵۰۰ مصدوم دارد و اگر امکانات بیمارستانی منطقه پاسخگو نباشد فردا بیمارستان صحرایی برپا می شود. به گزارش خانه خشتی،محمد تقی طالبیان در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، افزود: تیم ارزیاب اورژانس کشور به منطقه زلزله زده […]

خانه » آخرین اخبار » ۵۰۰ نفر در زلزله بوشهر مجروح شدند/احتمال برپایی بیمارستان صحرایی

رئیس اورژانس کشور گفت: برآوردها تاکنون نشان می دهد که زلزله استان بوشهر حدود ۵۰۰ مصدوم دارد و اگر امکانات بیمارستانی منطقه پاسخگو نباشد فردا بیمارستان صحرایی برپا می شود.

به گزارش خانه خشتی،محمد تقی طالبیان در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، افزود: تیم ارزیاب اورژانس کشور به منطقه زلزله زده اعلام شده و برآورد اولیه نشان می دهد زلزله استان بوشهر حدود ۵۰۰ نفر را در روستاهای شنبه و سنا مجروح کرده است به همین علت تیم امداد اورژانس که از استانهای مجاور اعزام می شوند، افزایش یافت.

 

وی گفت: ۷ اتوبوس آمبولانس که هر کدام مجهز به ۱۰۰ بسته تخصصی نجات شامل گاز، باند، آنژیوکت، آتل و … است از اهواز،شیراز،یاسوج،جهرم و آبادان به منطقه زلزله زده اعزام شدند.

 

وی گفت: در حال ارزیابی هستیم که اگر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نمی تواند تا ۲۴ ساعت آینده به همه مجروحان این زلزله خدمات رسانی کند، فردا بیمارستان صحرایی را که در شیراز و اهواز آماده است در منطقه زلزله زده برپا کنیم.

 

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: هنوز گزارش دقیقی از موارد فوتی این حادثه نداریم اما در گزارشهای بعدی به این موارد اشاره می کنیم.

برچسب ها:
۵۰۰ نفر در زلزله بوشهر مجروح شدند/احتمال برپایی بیمارستان صحرایی مجروح در زلزله بوشهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان