با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت؛

مجوز ورزش کونگ فوتوا ۲۱ برای رفسنجان صادر شد

  • شناسه خبر: 168987
مجوز ورزش کونگ فوتوا ۲۱ برای رفسنجان صادر شد

با حضور معاون وزیر ورزش مجوز ورزش کونگ فوتوا ۲۱ برای رفسنجان صادر شد و قریب یک هزار ورزشکار در رفسنجان و دو هزار ورزشکار در استان کرمان در خصوص مسائل بیمه و حقوقی بلاتکلیف هستند که مشکل آنها پیگیری و حل می شود.

خانه » اجتماعی » مجوز ورزش کونگ فوتوا ۲۱ برای رفسنجان صادر شد

به گزارش خانه خشتی؛ جلسه شورای ورزش رفسنجان شب گذشته با حضور جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان، فرماندار، نماینده و جمعی از مسئولین ورزشی شهرستانی و استانی و هیئت های ورزشی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

محمدعلی دهقان معاون اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه امروز با افتتاح پروژه های ورزشی روز خیلی خوبی برای رفسنجان بود اظهار داشت: امروز با حضور معاون وزیر ورزش مجوز ورزش کونگ فوتوا ۲۱ برای این شهرستان صادر شد و قریب یک هزار ورزشکار در رفسنجان و دو هزار ورزشکار در استان کرمان در خصوص مسائل بیمه  و حقوقی بلاتکلیف بودند که مشکل آنها پیگیری و حل خواهد شد.

وی بیان داشت: با رایزنیهایی که صورت گرفت امیدواریم ساختمان های ورزشی به شهرستان اضافه شود چرا که تمام مجموعه های ورزشی غیر از ورزشگاه تختی خصوصی هستند  و تربیت بدنی نقش چندانی در هزینه های آنها نداشته است.

دهقان افزود: باید تلاش کنیم حداقل شاخص های ورزشی رفسنجان به سطح شاخص های ورزشی کشور برسد و با افزیش امکانات و شاخص ها جوانان بیشتری به سمت ورزش سوق پیدا کنند.

احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان در این جلسه با بیان اینکه سهم توزیع امکانات در رفسنجان کمتر از ۲۵ درصد نسبت به جنوب کرمان است بیان داشت: رفسنجان از لحاظ زیرساختهایی که خیرین در ساخت آنها نقش داشته اند و همچنین شاخص های برخورداری از جمله جاده، دانشگاه ها و امکاناتی که در شهرستان وجود دارد باعث شده که رفسنجان شهرستانی برخوردار شناخته شود در حالیکه در خصوص توزیع امکانات نسبت به جنوب استان سهم دولتی ما کمتر از ۲۵ درصد است.

وی تصریح کرد: قهرمانانی مانند منصور پور میرزایی ،سامره و علیزاده از افتخارات شهرستان هستند .

نماینده رفسنجان از وجود بیش از سه هزار اسب در رفسنجان به عنوان یک ظرفیت خوب در رفسنجان یاد کرد و افزود: ظرفیت بسیار بالای اسب، این شهرستان را به قطب اسب کشور تبدیل کرده است و باعث شده هر ساله مسابقات اسب سواری برگزار ‌شود.

وی  با اشاره به اینکه باید در زمینه ورزش رفسنجان نگاه ویژه ای شود گفت: رفسنجان به یک سالن با ظرفیت حداقل پنج هزار نفری نیاز دارد که این مهم می تواند با کمک دولت و خیرین انجام شود.

نعمت‌اللهی از فعالان ورزشی بانوان شهرستان هم در این جلسه خواستار ساخت سالن ورزش رزمی برای بانوان شد و گفت: اگر سالنی مختص بانوان ساخته شود ما می توانیم راحتر تر مسابقات رزمی را برگزار کنیم.

عظیمی مسئول ورزش جوانان بخش فردوس رفسنجان خواستار بودجه ای برای ورزشکاران بخش فردوس جهت شرکت در لیگ و همچنین ساخت زمین چمن فوتبال در این منطقه شد.

ابراهیمی بخشدار نوق هم خواستار ابتدایی ترین امکانات ورزشی در منطقه نوق شد و با گلایه از عدم وجود متولی ورزش در این منطقه گفت: نبود متولی امر ورزش در این منطقه باعث شده که بسیاری از مسابقات نیمه تمام رها شوند.

اسماعیلی مسئول بستکبال رفسنجان عمده ورزش رفسنجان را نبود زیرساخت های ورزشی دانست و گفت: در همه رشته های ورزشی این مشکل وجود دارد امیدواریم با پیگیرهایی که صورت می گیرد یک مجموعه چند منظوره ساخته شود که همه ورزش ها را پوشش دهد.

در ادامه جلسه مسئولین ورزشی و هیئت های ورزشی شهرستان به بیان مشکلات پرداختند.

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان