در حال بروزرسانی/

اولین روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار با ثبت نام چهار نفر گذشت/ تصاویر

  • شناسه خبر: 168968
اولین روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار با ثبت نام چهار نفر گذشت/ تصاویر

ثبت نام داوطلبان شرکت در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار از ساعت ۸ صبح امروز در محل فرمانداری رفسنجان آغاز شد.

خانه » اجتماعی » اولین روز از ثبت نام داوطلبان شرکت در مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار با ثبت نام چهار نفر گذشت/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی،ثبت نام داوطلبان شرکت در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار از ساعت ۸ صبح امروز در محل فرمانداری رفسنجان آغاز شد.

علی اکبر پورغلامعلی و عباس جمالی در ساعات اولیه آغاز ثبت نام، در فرمانداری حضور یافتند و ثبت نام نمودند.

ثبت نام داوطلبان بصورت الکترونیکی انجام می شود.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در حاشیه بازدید از روند ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های رفسنجان و انار ، اظهار داشت: فرمانداری رفسنجان با فراهم نمودن تمهیدات لازم از صبح امروز اقدام به ثبت نام داوطلبین نموده است.

وی افزود: نام نویسی داوطلبان از ساعت ۸ الی ۱۸ به مدت هفت روز ادامه دارد.

فصیحی هرندی گفت: در این مرحله افرادی که دارای ویژگی های داوطلبین هستند و قصد ثبت نام دارند به فرماندرای مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان برای اطلاع از مدارک و شرایط ثبت نام به سایت فرمانداری رفسنجان  یا خبرگزاری شهرستان مراجعه داشته باشند.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: همکاران ما در فرمانداری در خدمت همه کسانی هستند که قصد ثبت نام را دارند، افراد قبل از مراجعه، از ویژگی های داوطلبان کسب اطلاع نمایند.

سومین داوطلب به ستاد انتخابات در رفسنجان مراجعه کرد

مصطفی آخوندی نیز دقایقی قبل برای نام نویسی شرکت در یازدهمین مجلس شورای اسلامی، به ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری رفسنجان مراجعه کرد.

اولین روز از نام نویسی داوطلبان شرکت در مجلس یازدهم در رفسنجان با ثبت نام چهار داوطلب به پایان رسید

اکبر ابراهیمی راویز نیز در ساعات پایانی اولین روز از نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه رفسنجان و انار ثبت نام نمود.

فرماندار رفسنجان در بازدید از ستاد انتخابات این شهرستان مطرح کرد: در اولین روز از نام نویسی چهار نفر ثبت نام شدند، مراحل ثبت نام کاملا الکترونیک و سامانه ای انجام و هر مرحله بصورت اتوماتیک پس از مرحله بعد صورت میگیرد.

وی افزود: استعلامات به مراکز چهار گانه نیز از طریق سامانه صادر و در مدت مقتضی پاسخ داده خواهد شد.

فصیحی هرندی گفت: هیات اجرایی حوزه انتخابیه رفسنجان و انار نیز در حال تشکیل است و از میان ۳۰ نفر معتمد، ۸ نفر انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان