مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارلله استان کرمان مطرح کرد ؛

این مجلس انقلابی نیست

  • شناسه خبر: 168955
این مجلس انقلابی نیست

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارلله استان کرمان گفت: برخی از نمایندگان مجلس واقعا برای انقلاب خون و دل می خوردند و برخی نمایندگان تابع رئیس مجلس شورای اسلامی هستند، این مجلس شورای انقلابی نیست.

خانه » سیاسی » این مجلس انقلابی نیست

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ علی سلطانی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارلله استان کرمان شب گذشته در یادواره شهدای علی آباد انقلاب رفسنجان با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب، دفاع مقدس ، مدافع حرم و شهدای امنیت اظهار داشت: همه شهدای مخصوصا شهدای بسیج با معجزه توانستند هشت سال یک کشوری که انقلاب کرده بود را در مقابل دشمن نجات دهند.

سلطانی تصریح کرد: آشوبگران و اغتشاشگرانی که امروز در خیابان ها پرچم ایران را آتش می زنند، همان درسی است که از استادان خودشان در سال ۵۸ فرا گرفته اند و امروز بین مردم نفوذ کرده اند و اغتشاش می کنند.

وی افزود: آن قشری که که با ادعا می توانیم بگوییم در کنار ارتش و نیروی انتظامی ایستاد، بسیج بود؛ روزی که ما بهترین امکانات جنگی هم در اختیار نداشتیم در ۸ سال جنگ دفاع مقدس، مردم بودند که پای انقلاب و آرمان های آن ایستادند و بعد از جنگ هم در  دوران سازندگی و … مردم در کنار نظام ماندند و مسئولین از هر جناح  تلاش کردند و مردم همه جا نمره عالی گرفتند و وفاداری خود را به نظام اعلام کردند.

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارلله استان کرمان گفت: مردم همیشه در همه جا در صحنه انقلاب حاضر شدند، فتنه های ۷۷ ، ۸۸ ، ۹۶ و ۹۸ با عنایت شهدا و هدایتگریهای مقام  معظم رهبری خنثی شد و تا الان توانستیم این انقلاب را حفاظت کنیم و روی پای خود بایستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز تفکر شهدای ما الگوی کشورهای اسلامی و باعث تشکیل حزب الله شده است، امروز حزب الله در لبنان با تفکر بسیجی ما تقویت شد، وقتی نگاه و نقشه آمریکا بر کدخدایی بر عالم است، از دید ما نگاه جمهوری اسلامی است که در کشورهای عربی، یمن ،سوریه وآمریکای لاتین و… تصمیم و رایزنی می کند.

سرهنگ سلطانی عنوان داشت: منافقین در فتنه های مختلف موفق نشدند که بر ضد این نظام کاری بکنند، آمریکاها از سال ۹۶ با روند های مختلف با سلاح های مختلف در صدد اغتشاش بر علیه نظام برآمدند در حقیقت همان کاری را انجام دادند که در سوریه انجام دادند برای اینکه سوریه یک پایگاهی در کنار ایران بود و تشکل و نگاه سوریه بر اساس تشکل و دید ایران صورت گرفته بود.

وی با بیان اینکه آمریکا می خواهد ریشه اصلی کشورهای اسلامی که ایران است را مورد هدف قرار دهد گفت: دشمن به فکر افتاد که  ایران در بحث فرهنگی ، نظامی و امنیتی و .. شکست نخورده لذا از طریق آشوب و اغتشاش وارد شد ، شعارهای اغتشاشگران در آشوب های  اخیر در شهرهای مختلف کشور نشان می داد که منافقین بر موج اعتراضات مردمی سوار شدند و بیشتر شعارها به سوی تخریب ولایت فقیه و نظام رفت.

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارلله استان کرمان بیان داشت: گروه های پنج و هفت نفره ای که در لبنان و سوریه بر علیه نظامشان برپاخواستند همون گروهایی هستند که توسط آمریکا و منافقین در دبی آموزش دیدند، اینبار برای اغتشاش فقط خانم های آموزش دیده منافقین به میدان آمدند و سلاح های تاشو و پیشرفته کشتار جمعی به اغتشاشات ورود پیدا کرد.

وی تاکید داشت: سوال اینجاست چرا یک تصمیم به این مهمی یکدفعه گرفته شد که امنیت کشور مورد هجوم قرار بگیرد؟ شهدا خود را فدای این انقلاب کردند چرا مجلس پای این تصمیم، محکم ایستادگی نکرد؟ مجلس بایستی مردانه در مقابل وضعیت دولت می ایستاد، برخی از نمایندگان مجلس واقعا برای انقلاب خون و دل می خوردند و برخی نمایندگان تابع رئیس مجلس شورای اسلامی هستند، این مجلس شورای انقلابی نیست.

سرهنگ سلطانی یادآور شد: مقام معظم رهبری می داند بسیج و سپاه راه خود را درست می روند و هیچوقت به فرماندهان سپاه نمی گوید در خلیج فارس چه خبر است ولی هر لحظه به دولت در خصوص معیشت مردم تذکر می دهد، تصمیماتی که مسئولین در نظام جمهوری اسلامی در همه ادوار می گیرند باید پاسخگوی شهدا باشند.

وی ابراز داشت: بنزین ارزان بود ولی راهش این نبود که یکدفعه گران شود، کسانی در نظام مسئول هستند که میلیاردها دلار فساد اقتصادی را انجام می دهند ولی حاضر نیستند برای محرومیت زدایی یک ریالی اعتبار بدهند.

سرهنگ سلطانی گفت: اگر ولایت فقیه وارد موضوع بنزین شدند به این دلیل بود که از آشوب دیگری جلوگیری کنند و بهانه دست بیگانگان ندهند.

وی بیان داشت: باید صحبت های مقام معظم رهبری را تا پای انتخابات سر لوحه خود قرار دهیم و رصد کنیم تا با انتخاب اصلح آینده کشور را تضمین کنیم.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای انقلاب بیانگر این است که پای نظام و انقلاب ایستاده ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان