خداحافظی امام جمعه انقلابی رفسنجان از مردم

  • شناسه خبر: 168953
خداحافظی امام جمعه انقلابی رفسنجان از مردم

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته از آحاد مردم رفسنجان قدردانی و خداحافظی کرد.

خانه » اجتماعی » خداحافظی امام جمعه انقلابی رفسنجان از مردم

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: بالاترین ارزش نماز است و صفوف دشمن دشمن نماز جمعه پشت دشمن را شکسته است.
وی ضمن تشکر از آحاد ملت بزرگ بیان داشت: شما مردم فهیم و با بصیرت هستید و در راهپیمایی حمایت از نظام و ولایت و اعلا م انزجار از اغتشاشات و اشرار حضور بهم رساندید.

وی افزود:مردم سالاری محض در کشور ماست، مردم در انتخاب خود باید دقت کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند، مطالعه داشته باشید و از افراد امین و بی غرض مشورت بگیرید.

امام جمعه رفسنجان گفت:اگر افراد ناسالم بر سرکار آیند مشکلات عدیده ای را بوجود می آورند.

وی تصریح کرد:سخنان اخیر رئیس جمهور خیلی عجیب است، به جای او ما باید به او بخندیم که چرا نمی دانستی که بنزین کی گران می شود، شما هم رئیس جمهور و هم رئیس شورای عالی امنیت ملی بودید.

رمضانی پور بیان داشت:صف کشیدن در پمپ بنزین ها زیان داشت یا هزاران میلیارد خسارت اغتشاشگران، چه کسی می خواهد جواب خون شهدای اخیر و خسارات را دهد؟

وی خاطر نشان کرد:اگر رهبر معظم پشت این قضیه نیامده بودند شما الان می دانستید که کجا بودید، این عذر بدتر از گناه است که بگویند خبر نداشتم بنزین می خواهد گران شود.

خطیب جمعه رفسنجان گفت:انتخابات پیش رو واقعا اهمیت دارد، شما مردم و نسل جوان کمک کنید تا انتخابات پر شور برگزار شود، اصلح را انتخاب کنید تا در مجلس بتوانیم فعال و کارآمد عمل کنیم.

حجت الاسلام رمضانی پور در بخش پایانی خطبه ها به موضوع جابجایی امام جمعه رفسنجان اشاره کرد و اظهار داشت: روزی که ما از قشم بدون اینکه مطلع باشیم به رفسنجان آمدیم حتی برای آمدن یک قدم هم تلاش نکردیم؛ رفسنجان شهر بزرگ، فرهیخته و کاملا سیاسی بود، به مخیله ام نمی خورد که یک روزی به رفسنجان آیم.

وی افزود: حسب الامر دفتر رهبر انقلاب و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ظرف یکی دو روز انتقال بنده انجام شد؛ در رفسنجان چیزی نبود که لحظه آمدن تحویل بگیریم، دست خالی بودیم و اوایل با سختی هایی روبرو بودیم.

رمضانی پور گفت: نهاد نماز جمعه در رفسنجان شکل گرفت و واقعا افرادی که آن زمان مدیریت می کردند می دانند که اداره ستاد چقدر با سختی هایی همراه بود، حتی دفتر نداشتیم و افراد بدون مزد خدمت می کردند، اینچنین نبود که ما امروز نهاد نماز جمعه را تحویل می دهیم، چیزی تحویل گرفتیم، حتی یک خودکار.

وی تصریح کرد: امروز به همت شما مردم و خیرین بزرگوار این شکوه در مصلی ایجاد شد، بدترین سال مالی در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بود، دولت هیچ کمکی نداشت اما با همت خیرین نزدیک یه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان ظرف یک سال و ۸ ماه کمک شد.

امام جمعه رفسنجان خاطر نمشان کرد: خداوند به این طلبه ناچیز جرات داده بود که پای پول نمی ایستادیم و اکنون هم که داریم میرویم قرض ها و بدهی ها را می پردازیم تا امام جمعه جدید با هیچ بدهی روبرو نباشد.

وی بیان داشت: من از همه شما مردم خوب نجیب و شریف رفسنجات که مدت ۱۰ سال توفیق خدمت گذاری حاصل شد قدردانی می کنم، سال گذشته کسالتی عارض شد که هنوز هم وجود دارد و ادامه فعالیت گسترده مقدور نیست.

رمضانی پور گفت: اواخر آذر ماه سال گذشته به شورای سیاست گذاری گفتم که حکم بنده برای چهارمین دفعه تمدید شده و وقت است از رفسنجان بروم، این مدت گذشت تا دو ماه قبل حکم امام جمعه جدید رفسنجان، حجت الاسلام عسکری، زده شده و تا هفته آینده خطیب رفسنجان ایشان خواهد بود، رفتن خواست خود من بوده اینکه بعضا تفسیر کنند این نیست، من نسبت به شما خودم را مدیون می دانم.

حجت الاسلام رمضانی پور بیان داشت: از عموم مردم، افراد نخبه، سرمایه گذاران، اصحاب رسانه، رؤسای ادارات، اساتید،دانشگاه و حوزه، دانشجو ودانش آموزش، شورای اداری و آموزش و پرورش، فرمانداران نمایندگان، بخشداران، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، ستاد نماز و دفتر امام جمعه خیرین و خیریه ها، ائمه جماعات، اصحاب صنعت و کارخانجات، شرکت ملی صنایع مس و همه کسانی که کمک کردید تشکر می کنم.

وی خاطر نشان کرد: جو و فضای بوجود آمده در شهرستان بیانگر همدلی است، صنعت آنچنان در این شهرستان رونق نگرفته باید در کنار کشاورزی خودش را نشان دهد تا اشتغال ایجاد شود، کشاورزان را مورد توجه قرار دهید، محبت کنید و توصیه های لازم به آنان کنید.

لازم به ذکر است از هفته آینده نماز عبادی سیاسی جمعه در رفسنجان به امامت حجت الاسلام اصغر عسکری اقامه می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حجت لاسلام رمضانی پور نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان