مسئول امور اداره هادیان سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران:

در فضای مسموم رسانه ای بعد از اغتشاشات در کشور، قصد دشمن عوض کردن جای جلاد و شهید است

  • شناسه خبر: 168851
در فضای مسموم رسانه ای بعد از اغتشاشات در کشور، قصد دشمن عوض کردن جای جلاد و شهید است

مسئول امور اداره هادیان سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران گفت: در فضای مسموم رسانه ای بعد از اغتشاشات در کشور، قصد دشمن عوض کردن جای جلاد و شهید است، کسی که بصیر است قبل از پذیرفتن مطلبی درباره ان تفکر می کند.

خانه » سیاسی » در فضای مسموم رسانه ای بعد از اغتشاشات در کشور، قصد دشمن عوض کردن جای جلاد و شهید است

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ نوری مسئول امور اداره هادیان سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران صبح امروز در حاشیه همایش بسیجیان رفسنجان که به مناسبت ۵ آذرماه، سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفان در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بسیج شکل گرفت که شعارهای انقلاب را جامه عمل بپوشاند و بسیج متولی تحقق شعارهای استکبارستیزی و استقلال است.

وی افزود: رویکرد و نگاه بسیج به ان اهدافی است که امام خمینی(ره) در راهبرد تمدنی خودشان ترسیم کردند که با پنج تابلوی تشکیل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، حکومت اسلامی و تمدن اسلامی مسیر حرکت را نشان می دهد.

سرهنگ نوری گفت: تاکنون به تابلوی دولت اسلامی دست پیدا نکردیم، دولت اسلامی که تمام نهادها و ارگان های متولی بر مدار اسلام حرکت کنند هنوز محقق نشده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر دشمن تا الان جرات تعرض نداشته، یکی از دلایل آن بسیج است و مهمتر از آن تفکر بسیجی است، دولت اسلامی که تاکنون رقم نخورده، در گام دوم انقلاب، با گسترش تفکر بسیجی در بین مردم تحقق پیدا می کند.

مسئول امور اداره هادیان سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران تصریح کرد: غول رسانه غرب ذهن جوانان ما را هدف قرار داده، می گویند آمریکا انسان دوست است و نمی خواهد کسی کشته شود، اینها می خواهند آمریکای جنایتکار را انسان دوست جلوه دهند در حالیکه چند صد هزار یمنی ، یک و نیم میلیون عراقی به دست برده ها و ایادی آمریکا در منطقه کشته شدند.

وی ادامه داد: این نخواستن نیست بلکه نتوانستن است، آمریکا جرات تعرض ندارد، پیشرفته ترین پهباد آمریکایی وارد کشور شد و با سامانه ساخت داخلی شکار شد، آمریکا جرات نکرد جواب ما را بدهد.

سرهنگ نوری خاطر نشان کرد: این کشور تا زمانیکه ملت آن تفکر بسیجی دارند، دشمن خواب تعرض را هم نمی تواند ببیند چه برسد به اقدام.

وی افزود: علم انقلاب با بصیرت و صبر و مقاومت به مقصد می رسد، در این برهه کشور علاوه بر جنگ تمام عیار اقتصادی، درگیر جنگ رسانه ای و ناامن سازی شده است و اینها در دستور کار دشمن قرار گرفتند.

مسئول امور اداره هادیان سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در فضای مسموم رسانه ای بعد از اغتشاشات در کشور، قصد دشمن عوض کردن جای جلاد و شهید است، کسی که بصیر است قبل از پذیرفتن مطلبی درباره ان تفکر می کند.

سرهنگ نوری گفت: مقابله با جنگ رسانه ای، قدرت تمیز می خواهد و این با تفکر بسیجی و بصیرت امکان پذیر است.

وی بیان داشت: از حوادث عبرت بگیریم، تاریخ معلم بزرگ انسان است، دشمنی آمریکا و ایادی آن برای ما اثبات شده است که اینها لباس عوض می کنند و بر پنجه چدنی خود دستکش مخملی کشیدند.

نوری خاطر نشان کرد: انقلاب خار چشم دشمنان است چون استکبار ستیز است و زیر بار ظلم نمی رود و نتیجه آن بیداری اسلامی در منطقه است.

وی تصریح کرد: وظیفه ما در این برهه از زمان، ولایتمداری است، وقتی رهبری از موضوعی حمایت می کنند حتما این موضوع به نفع کشور و ملت است و اگر موضوعی به ضرر کشور باشد اولین کسی که مخالفت می کند، ایشان است، حمایت رهبری در قضیه بنزین نشان از بصیرت والای رهبرمان دارد.

مسئول امور اداره هادیان سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران ادامه داد: همچنان پشتیبانی ما از ولایت فقیه مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

وی یادآور شد: مسیر کم شدن مشکلات و پیروزی در جنگ تمام عیار اقتصادی از یک مجلس کارآمد و انقلابی است، مجلس کارآمد می تواند با نظارت کافی، به حل مشکلات کمک کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان مسئول امور اداره هادیان سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان