دومین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه گشایش یافت/ عکس

  • شناسه خبر: 168622
دومین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه گشایش یافت/ عکس

دومین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه در بستر اقتصاد مقاومتی از روز گذشته در محل سالن شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گشایش یافت.

خانه » اجتماعی » دومین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه گشایش یافت/ عکس

به گزارش خانه خشتی، آیین افتتاح دومین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندی های مجتمع مس سرچشمه در بستر اقتصاد مقاومتی روز گذشته با حضور مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و کار، تعاون و فاه اجتماعی ، مدیران مجتمع مس و جمعی از مسئولان، صنعتگران و صاحبنظران در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

به گفته محسن رجب پور مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه دومین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای این مجتمع در بستر اقتصاد مقاومتی شامل غرفه های مجتمع مس و شرکت های صنعتی و معدنی شهرستان رفسنجان است.

رجب پور در جمع خبرنگاران گفت: با توجه با برگزاری اولین نمایشگاه نیازمندیها و توانمندی های مجتمع مس سرچشمه در سال گذشته، هم اکنون ۲۵ قطعه مورد نیاز شرکت مس توسط ۲۵ شرکت در شهر رفسنجان و توسط قطعه سازان بومی ساخته می شود که امیدواریم این تعداد امسال افزایش یابد.

برگزاری پنل های تخصصی آموزش و پژوهش و فرصت های سرمایه گذاری و بومی سازی قطعات و همایش کارآفرینی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

غرفه اقتصاد مقاومتی این نمایشگاه نیز مجموعه ای از صنایع دستی و محصولات چرم، زعفران، گل محمدی، قالی و … را به نمایش گذاشته است که شامل مشاغلی است که با حمایت مس تسهیلات دریافت کردند و اشتغال خود را آغاز نمودند.

دومین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه تا روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه دایر است و از ۱۵ الی ۱۹ در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

عکس از فاطمه محمدی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
دومین نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه مجتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان