افتتاح کلینیک تندرستی و مرکز بهداشتی درمانی عرب آباد رفسنجان

  • شناسه خبر: 16861
افتتاح کلینیک تندرستی و مرکز بهداشتی درمانی عرب آباد رفسنجان

بمناسبت هفته سلامت کلینیک تندرستی و مرکز بهداشتی درمانی نیک نفس در عرب آباد رفسنجان به بهره برداری رسید.   به گزارش خبرنگار خانه خشتی،دکتر اسماعیلی متخصص قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان هدف از راه اندازی کلینیک تندرستی در بیمارستان علی ابن ابیطالب را ارزیابی بیمارانی دانست که دچار ریسک فاکتورهای بالا […]

خانه » آخرین اخبار » افتتاح کلینیک تندرستی و مرکز بهداشتی درمانی عرب آباد رفسنجان

بمناسبت هفته سلامت کلینیک تندرستی و مرکز بهداشتی درمانی نیک نفس در عرب آباد رفسنجان به بهره برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگار خانه خشتی،دکتر اسماعیلی متخصص قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان هدف از راه اندازی کلینیک تندرستی در بیمارستان علی ابن ابیطالب را ارزیابی بیمارانی دانست که دچار ریسک فاکتورهای بالا مثل فشارخون از پیش تعیین شده ، دیابت و چربی خون بالا هستند.

وی افزود : در این کلینیک به بیماران آموزشهای لازم به شکلهای مختلف از جمله در ارتباط بودن با متخصصین و دادن پیامکهای هشداری (استفاده غذای کم نمک ، مصرف نکردن دخانیات و… ) تا درمان نهایی ارائه میشود.

علی اکبر پور محمدی فرماندار رفسنجان نیز وجود بخش سلامت روانی درجامعه پزشکی شهرستان را ضروری دانست و گفت : مقدمات این امر را برای راه اندازی این بخش باید فراهم کرد .

وی همچنین گفت : بر اساس نامگذاری سال باید در بخش درمان هرچه میتوانیم هزینه های درمان را کم کنیم .

گفتنیست : مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار شهرستان ازبیماران بخشهای آنژیوگرافی ، NICU ( بخش مراقبتهای ویژه نوزادان ) ، CCU ، مغز و اعصاب عیادت کردند.

همچنین در این روز از هفته سلامت ، مرکز بهداشتی درمانی نیک نفس عرب آباد با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که امکانات پزشک خانواده ، داروخانه ، ماما و تزریقات پانسمان را دارا میباشد .

این مرکز بهداشتی توسط خیر( آقای نیک نفس ) ساخته شده است و در حال حاضر بیش از ۸ هزار نفر از این مرکز خدمات دریافت میکنند.

 

برچسب ها:
افتتاح کلینیک تندرستی و مرکز بهداشتی درمانی عرب آباد رفسنجان رفسنجان کلینیک تندرستی هفته سلامت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مرتضی

    سلام در روسای ما است خدا خیرشون بده خدا هرچی مخواهد بهشون بده اینقدر خوب شده از روستای ما
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان