گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان به میزبانی رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

  • شناسه خبر: 168600
گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان به میزبانی رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان و جمعی از ائمه جمعه و مسئولان در سالن کنفرانس دفتر امام جمعه رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان به میزبانی رفسنجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خانه خشتی، گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان صبح امروز با حضور حجت الاسلام علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه شهر کرمان، ائمه جمعه استان، امام جمعه، فرماندار ، رئیس دادگستری، اعضای شورای تامین و مسئولان ادارات رفسنجان در محل سالن کنفرانس دفتر امام جمعه رفسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی امام جمعه رفسنجان در این مراسم ضمن خیرمقدم به حضور ائمه جمعه استان، یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، مدافع حرم، ترور و شهدای شهرستان رفسنجان را گرامی داشت.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز در این گردهمایی با اشاره به شرایط کنونی جمهوری اسلامی در منطقه اظهار داشت: همه دشمنان با هم متحد شدند بر علیه نظام مقدس جمهوری دست به جنگ در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی زدند اما خوشبختانه در عرصه نظامی و دفاعی نمی توانند کاری از پیش ببرند.
وی به موضوع افزایش قیمت بنزین در کشور اساره کرد و گفت: در این قضیه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی هم کارشان به جایی نرسید، با حرکات دشمن نمی توانند جلوی حرکت نظام را بگیرند با تدبیر و اندیشه، تعامل و یگانگی ملت پیروز خواهیم بود.
فصیحی هرندی بیان داشت: در رفسنجان با تعامل و هماهنگی همه نهادها امنیت در جامعه برقرار است و امنیت مردم مهم است؛ دغدغه اصلی ما دغدغه اقتصاد و آسیب های اجتماعی ناشی از تبلیغات متمرکز دشمن در قالب جنگ نرم است و سعی داریم برای ایجاد شرایط مناسب برای کارآفرینان در حوزه معیشت مردم بتوانیم ایجاد اشتغال داشته باشیم در این راستا نیز راهکار و برنامه داریم تا در حوزه اقتصاد و معیشت مردم دچار مشکل نشویم.
حسین صفری عضو هیات امنای مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی)  رفسنجان نیز در این گردهمایی به تاریخچه ی نماز جمعه در رفسنجان اشاره کرد و گفت: ایت تاریحچه به قبل از انقلاب بر می گردد و اولین امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام شیخ محمد هاشمیان بود که با اقتدار به مدت ۳۰ سال امام جمعه این شهر بود و سپس حجت الاسلام رمضانی پور این مسئولیت را عهده دار شدند.

وی افزود: ۸ مدرسه علمیه در رفسنجان وجود دارد و ۹۰۰ طلبه در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

صفری خاطر نشان کرد: مصلی رفسنجان بزرگترین مصلی نمازجمعه در شهرستان های کشور است.


انهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان ستاد نماز جمعه شهرستان رفسنجان گردهمایی گردهمایی ائمه جمعه استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان