امام جمعه رفسنجان:

وحدت مسلمین یک راهبرد در برابر توطئه های دشمنان است

  • شناسه خبر: 168364
وحدت مسلمین یک راهبرد در برابر توطئه های دشمنان است

امام جمعه رفسنجان گفت: وحدت مسلمین یک راهبرد است در برابر توطئه های دشمنان و بایستی یک جبهه بزرگ مقاومت در برابر دشمن ایجاد شود.

خانه » سیاسی » وحدت مسلمین یک راهبرد در برابر توطئه های دشمنان است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین اظهار داشت: از حضور باشکوه اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان قدردانی می کنیم.

رمضانی پور به سفر ریاست جمهوری به استان کرمان که هفته جاری انجام می شود اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه رئیس جمهور محترم در رفسنجان تنها دیدار مردمی است که روز دوشنبه در استادیوم تختی برگزار می شود و پروژه های صنعت مس سرچشمه بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

وی با گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت بیان داشت: وظیفه ما حفظ وحدت میان مسلمانان با هر مذهبی است، آمریکا دشمن مشترک مسلمانان است، شیعه و سنی برای او تفاوتی نمی کند، چه خوب است که این دولتهای مسامان این معنا را به خوبی بفهمند.

رمضانی پور گفت: حرمت نماد و مقدسات اهل سنت باید رعایت شود، توهین و جسارت به عنوان ایام محسنیه و دیگر ایام کار حرامی است و پیگرد قانونی دارد

وی خاطر نشان کرد: وحدت مسلمین یک راهبرد است در برابر توطئه های دشمنان و بایستی یک جبهه بزرگ مقاومت در برابر دشمن ایجاد شود.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: قطعا ایستادگی و مقاومت هزینه اش کمتر از سازش و مذاکره های پوچ و بی ثمر است که هیج فایده ای برای کشور ندارد.

وی تصریح کرد: برخی به دنبال تطهیر سران فتنه هستند و حتی اسم آنان را از تریبون مجلس می برند، امروز مردم ایران اسلامی فهیم هستند، و همراهی نمی کنند، این مردم با بصیرت هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان