امام جمعه رفسنجان در جمع راهپیمایان 13 آبان مطرح کرد؛

ضعف مدیریت را به اختلاف با آمریکا ربط ندهید/ اداره کشور با نیروهای جوان باور ماست

  • شناسه خبر: 168253
ضعف مدیریت را به اختلاف با آمریکا ربط ندهید/ اداره کشور با نیروهای جوان باور ماست

امام جمعه رفسنجان گفت: به این باور و ایمان رسیده ایم که کشور تنها به اتکای نیروهای داخلی و جوان اداره می شود.

خانه » آخرین اخبار » ضعف مدیریت را به اختلاف با آمریکا ربط ندهید/ اداره کشور با نیروهای جوان باور ماست

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان اظهار داشت: ۱۳ آبان آغاز فصل جدید در کشور، ۴۰ سال بدون آمریکا و داشتن سرزمینی بدون  آمریکاست.

وی بیان داشت: ما به دنیا اعلام کردیم بدون سلطه آمریکا با همه خشونت ها و دشمنی هایش می توان کشور را مدیریت کرد و مملکتی مستقل داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش آموز، دانشجو و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم افزود: به جهانیان اثبات کرده ایم که جنگ محور نیستیم و همچنین زیر بار زور هم نخواهیم رفت.

رمضانی پور سخنان خود را در سه محور ویژگی های راهبردی ، اقتصادی ملت ایران و فرمایشات نورانی رهبر معظم انقلاب در جمع دانش آموزان خلاصه کرد و گفت: امروز جمعیت و نیروی انسانی با نشاط و خلاق داریم و احساس امنیت در همه جایگاهش حتی در مرزهای جغرافیایی کشور وجود دارد.

وی بیان داشت: به کار گیری قدرت سخت و ترکیبی هوشمندانه در کشور، تقویت قدرت بازدارندگی در سطح راهبردی و تاکتیکی و  توانایی به نمایش گذاشتن این قدرت در کشور وجود دارد.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: پویایی و انعطاف پذیری بر اساس محتویات و شرایطی که در کشور وجود دارد و همچنین توان نقش آفرینی در کنترل بحران ها و مراحل گوناگون وجود داشته و دارد.

رمضانی پور با بیان اینکه ایران توان کار دیپلماتیک قوی در سطح کشورهای همسایه ، خاورمیانه و نقاط محتلف جهان را دارد گفت: امروز کشور ما توانایی برهم زدن معادلات دشمن در منطقه را دارد و به ملت های دنیا ثابت و تبیین کرده است که ملتی باتمدن و قوی است.

وی گستردگی فرهنگ ایرانی از حیث زبان و آداب و فعال بودن در مجامع بین المللی و خالی نکردن صحنه های بین المللی از ویژگیهای مهم کشور عنوان داشت و بیان کرد: مسئولان کشوردر صحنه های بین المللی حضور آگاهانه داشته و دارند و مدیریت راهبردی هوشمند و توانمندی در اداره کلان کشور را هم وجود دارد.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه پتانسیل های بسیار ارزشمندی در کشور از همه مهم تر جوانان و نوجوانان در راس آنها رهبر فرزانه وجود دارد گفت: به این باور و ایمان رسیده ایم که کشور تنها به اتکای نیروهای داخلی و جوانان اداره می شود.

امام جمعه رفسنجان ایمان و پایداری مردم در راه انقلاب و خدا، پیوند عاطفی ملت های دنیا به انقلاب شکوهمند ، راه سوم انقلاب، جمهوری اسلامی که نه شرقی و نه غربی است را از ویژگیهای اختصاصی کشور عنوان کرد و گفت: برقراری نظام مردم سالاری دینی، برخورداری از موهبت فرهنگ اسلام ساز ناب محمدی، بهرمندی از وجود دو رهبر صالح در طی ۴۰ سال گذشته امام راحل و امام خامنه ای و برخورداری از مدیریت بی نظیر انقلابی و نسل جوان انقلابی که پیام های انقلابی را درک کرده و پای آن ایستاده است ازدیگر ویژگیهای اختصاصی کشور ماست.

وی تلاش برای برنامه ریزی در راستای  وحدت جهان اسلامی، حمایت بدون چشم داشت از مظلومان جهان در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن، ایستادگی و پرداخت هزینه های لازم در حمایت از مسئله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین در برابر رژیم اسرائیل را از دیگر ویژگیهای مهم ایران عنوان کرد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به فرمایشات گوهر بار رهبر انقلاب در جمع هزاران دانش آموز در روز گذشته بیان داشت: کسانی که فکر می کنند مذاکره با آمریکا مشکلات را حل می کند ۱۰۰ درصد اشتباه می کنند، رئیس جمهوری فرانسه تاکید می کند فقط کافی است یک مذاکره کنید همه مشکلات حل می شود و این یک دروغ آشکار بود و مسئولین هوشمند بودند که به این دروغ ها توجهی نکردند.

وی تاکید داشت: مقام معظم رهبری فرمودند بعضی ها واقعیت های انقلاب را تحریف می کنند و می گویند اختلاف ما با آمریکا از تسخیر لانه جاسوسی بوده است در حالیکه تسخیر لانه جاسوسی به همت جوانان صورت گرفت و دست خون آشام آمریکا را به واسطه جاسوسی قطع کرد نه اینکه مایه اختلاف باشد، برخی در مدیریت ضعف دارند این ضعفها را به اختلافات با آمریکا ربط ندهند.

رمضانی پور گفت: مردم ما مردمی هستند که بالاترین خصیصه آنها صبر و ایستادگی است و توانسته اند بر جنگ اقتصادی دشمن فائق بیایند.

خبر از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان رفسنجان یوم الله 13 آبان در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان