رفسنجان میزبان هیأتی از سفرای خارجی خواهد بود

  • شناسه خبر: 168016
رفسنجان میزبان هیأتی از سفرای خارجی خواهد بود

فرماندار رفسنجان گفت: رفسنجان اواخر هفته میزبان هیأتی از سفرای خارجی خواهد بود.

خانه » اجتماعی » رفسنجان میزبان هیأتی از سفرای خارجی خواهد بود

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی با فراز و نشیب هایی که پشت سر گذاشته با خون شهیدان، تدابیر رهبری و کسانی که در عرصه های مختلف فعالیت دارند توانسته جایگاه خود را در منطقه به دور از مشکلات پیدا کند و انشالله نقش منطقه ای جمهوری اسلامی منجر به نقش جهانی خواهد شد.
وی بیان داشت: اگر با عزم و اراده باشیم مشکلات کنونی مانعی برای پیشرفت نخواهد بود چرا که ما از فراز و نشیب هایی که کشور داشته گذر کردیم و با اتحاد و همبستگی می توان موفق شد.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: مجموع کل اعتباراتی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان طرح شد ۴۵ میلیارد و ۲۰۲ میلیون تومان بود که ۳۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان آن اعتبارات متوازن است که توزیع شد.
وی افزود : بودجه نفت و گاز ۵۷۲ میلیون تومان بوده به دلیل اینکه در مناطق خاصی توزیع می شود تنها ۱۰ درصد بودجه آن در استان تخصیص یافت.
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه باید برای حل مشکلات زیرساختی جذب مشارکت های مردمی را باید بیش از پیش داشته باشیم گفت: درصد بیشتر زیرساختهای رفسنجان توسط مردم ساخته شده بازهم ما مشکلاتی داریم مثلا فرسودگی شبکه های آبرسانی با دشوار انجام می شود و متناسب با جمعیت نیست و یا مشکلات راه ها و مطالبات مردمی در این خصوص و یا ساختمان های فرسوده آموزش و پرورش باعث شده ما دچار مشکلاتی باشیم.
هرندی افزود: بسیاری از پروژه هایی داریم باید به کمک خیرین بازساری شوند در حالیکه رفسنجان همیشه با نگاه برخوردار به آن نگاه شده است.
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه برخی روستاها به روستاهای دیگر خدمات رسانی می کند گفت: بخشداران باید روحیه مشارکت جذب مردمی را داشته باشند.

وی عنوان داشت: رفسنجان اواخر هفته میزبان هیأتی از سفرای خارجی خواهد بود.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: روسای ادارات باید در زمان هایی که دو روز تعطیلی در هفته است کمتر به مسافرت بروند و بیشتر به مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان