امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد؛

عراق انصافا برای زوار اباعبدالله الحسین(ع) سنگ تمام گذشت

  • شناسه خبر: 168010
عراق انصافا برای زوار اباعبدالله الحسین(ع) سنگ تمام گذشت

امام جمعه رفسنجان گفت: از مردم خونگرم عراق تشکر می کنیم ، عراق انصافا در ایام اربعین برای زوار اباعبدالله الحسین(ع) سنگ تمام گذشت.

خانه » سیاسی » عراق انصافا برای زوار اباعبدالله الحسین(ع) سنگ تمام گذشت

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: احداث پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در یکی از مدارس شهرستان اتفاق خوبی است و فرصتی برای ورزش سالم بانوان تا در امنیت و بدور از انظار اغیار ورزش کنند.

وی در ادامه به پذیرایی مردم عراق از زائران حسینی در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: از مردم خونگرم عراق تشکر می کنیم ، عراق انصافا در ایام اربعین برای زوار اباعبدالله الحسین(ع) سنگ تمام گذشت.

رمضانی پور بیان داشت: کوچکترین مساله ناامنی در این مدت یک ماهه اربعین بوجود نیامد، پذیرایی مردم عراق هم اعجاز آور بود که چطور مردم را به خانه های خودشان می برند و به بهترین وجه پذیرایی می کردند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: برخی از وکلا عامل و مسبب طلاق در جامعه هستند و باعث از هم پاشیدگی زندگی ها می شوند، با وکلا بایستی برخورد شود، این وکلا بریا رسیدن به پول کثیف دست به این اقدام می زنند.

وی افزود: مردم دقت کنید و وکلای خوب را انتخاب کنید، خانواده های محترم در شهرستان هر وکیلی را انتخاب نکنید می توانید با مشورت با قضات، بهترین وکیل را انتخاب کنید.

رمضانی پوربا عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) بیان داشت: رحلت پیامبر سرآغاز حرکت انسان ۲۵۰ ساله است ، همه امامان و پیامبران یک هدف داشتند که توانستند اسلام را به خوبی هدایت و تحویل ما بسپارند، هدف غایی که همان انسان سازی است و هدف متوسط جامعه سازی و نظام سازی است.

وی در ادامه به دستگیری سرشبکه سایت و کانال امد نیوز اشاره کرد و ان را یک شاهکار اطلاعاتی عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به حضور سرشبکه هایی از این اقدام در داخل کشور، از مسئولان قضایی می خواهیم که در پیگیری این موضوع برخورد قاطع داشته باشند.

رمضانی پور گفت: شفافیت مالی مسئولین یک مطالبه عمومی ملت ایران است، چرا برخی تعلل می کنید اگر ناراحت هستید درست رفتار کنید.

وی بیان داشت: قطع یارانه افراد پردرآمد اقام خوبی است اما دیر انجام شد، بعضا افراد که یارانه انها قطع شده جزو افراد متوسط و ضعیف جامعه هستند در حالی که این عادلانه نیست.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان