سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب عنوان کرد؛

عظمت دنیای اسلامی محصول رشادت های شهداست/ توانمندی نظامی در جمهوری اسلامی بی نظیر است

  • شناسه خبر: 168007
عظمت دنیای اسلامی محصول رشادت های شهداست/ توانمندی نظامی در جمهوری اسلامی بی نظیر است

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب گفت: امروز به حدی از توانمندی نظامی رسیدیم که هیچ دشمنی جرات نگاه چپ کردن به ملت ما را ندارد، این مهم یک واقعیت تمرین شده است.

خانه » سیاسی » عظمت دنیای اسلامی محصول رشادت های شهداست/ توانمندی نظامی در جمهوری اسلامی بی نظیر است

به گزارش خانه خشتی، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام اظهار داشت: مهمترین فلسفه برگزاری یادواره شهدا جز تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ترسیم و پیروی از راهی است که شهدا دنبال کردند.

وی افزود: از همه کسانی که در دوران دفاع مقدس در مجموعه بزرگ مس پشتیبانی خوبی به ویژه از لجستیک لشکر ۴۱ ثارالله داشتند، قدردانی می کنیم.

سردار شریف خاطر نشان کرد: زمانی که مجموعه مس را از آمریکاییها گرفتیم، به تصور خودشان ما قادر نبودیم آن را ادامه دهیم و چهل سال است که با سربلندی و افتخار و بدون وجود یک مسشتشار خارجی اداره شده است.

وی تصریح کرد: گزارش امروز مدیر عامل صنایع ملی مس بسیار امیدواری کننده است که نه در شرایط عادی بلکه در اوج تحریم های دشمن رقم خورده است و این محصول تلاش و پشتکار شاغلین در این مجموعه بزرگ است.

سردار شریف بیان داشت: به فضل الهی علیرغم همه فشارها، دشمن نتوانسته به اهداف خود برسد بلکه تحریم فرصتی خلق کرده برای مدیران کشور؛ شاید فضای مجازی و شبکه های اجتماعی  معاندین با گرد و غبار اجازه ندهند کارهای عظیمی در این کشور انجام شده به خوبی ارائه شود واین  ظلم بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گاهی از نوع نگاه نسل امروز نسبت به قدرت دشمن و به ضعف خودمان متعجبیم، در حالیکه قضیه برعکس است و این این رجز خوانی نیست، امروز اقتدار جمهوری اسلامی برای بسیاری از ملت های دنیا الهام بخش است.

وی خاطر نشان کرد: الگوی الهام بخش جبهه مقاومت، همین شهدای دفاع مقدس است، شهدایی که برای شیعه و آزادی خواهان جهان افتخار آفریدند، این شهدا با شعار و نگاه به تکلیف شرعی و دینی وارد میدان شدند و جریان دفاع مقدس را رقم زدند و زایش آن جریان مقاومت است و شکست پی در پی جریان استکبار.

سردار شریف گفت: شهدا با دست خالی و کمترین آموزش های نظامی بر چیره دست ترین تکاروان حزب بعث پیروز شدند و ملت ما را سربلند کردند، امروز کسی از صدام و ژنرال هایش یاد نمی کند اما مزار شهدای گمنام ما در اقصی کشور چراغ راه هدایت شده اند.

وی تصریح کرد: شما خانواده های معظم شهدا هزینه های بسیار سنگینی پرداخت کردید، هیچ کس نمی تواند احساسات مادری که فرزند برومند خود را از دست می دهد را درک کند اما شما در معامله با خداوند برنده شدید، عظمت دنیای اسلامی امروز محصول رشادت های فرزندان شما و ایثار شماست.

سردار شریف خاطر نشان کرد: امروز به حدی از توانمندی نظامی رسیدیم که هیچ دشمنی جرات نگاه چپ کردن به ملت ما را ندارد، این مهم یک واقعیت تمرین شده است، این امنیت فرصتی را برای مدیران در همه بخش ها فراهم نموده ، دشمنان ما به نتیجه قطعی رسیدند که قادر نیستنید بر انقلاب اسلامی و ملت ما فائق آیند.

وی با بیان اینکه کشور از گردنه سخت عبور کرده است اظهار داشت: ایجاد شغل برای فرزندان این سرزمین بهترین خبر خوشحالی برای ملت است، هر مشکلی راه حلی دارد، مسئولین صنایع مس این مانع بیکاری در هر سال مرتفع کنید، این ملت قدرشناس است.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان