خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان برای زائرین اربعین حسینی/تصاویر

  • شناسه خبر: 167710
خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان برای زائرین اربعین حسینی/تصاویر

موکب خاتم الانبیاء رفسنجان برای چهارمین سال متوالی توانسته به یاری خداوند و عنایت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و به نیابت از مردم در کربلای معلی و برای دومین بار در نجف اشرف خدمتگزار زائران اربعین حسینی باشد.

خانه » رفسنجان » خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان برای زائرین اربعین حسینی/تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ علی بابایی مسئول موکب خاتم الانبیاء رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال برای چهارمین بار توفیق یافتیم به یاری خداوند و عنایت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و به نیابت از مردم در کربلای معلی و برای دومین بار در نجف اشرف خدمتگزار زائران اربعین حسینی باشیم.
وی بیان داشت: با توجه به این که به حمد الهی امسال میزان زائران نسبت به سالهای قبل بیشتر است و ورود پیش از موعد زائران به نجف و کربلا ، موکب خاتم الانبیاء ص شهرستان رفسنجان در نخستین روزهای ورود به نجف، قبل از رسیدن کاروان نذورات مردم شریف شهرستان رفسنجان، از سیزدهم مهرماه با طبخ روزانه چهار هزار پرس غذا در نجف کار خود را آغاز کرد و همچنین از پانزدهم مهرماه در کربلای معلی با شش هزار پرس غذا (٣هزار در وعده ناهار و ٣هزار در وعده شام) میزبان زائران بود و هم اکنون در نجف اشرف روزانه با ١۵هزار پرس غذا و ۵هزار نوشیدنی سردو گرم و میان وعده از زائران پذیرایی میکند و در کربلای معلی روزانه با ٣٠هزار پرس غذا در خدمت زائران است.

بابایی گفت: نانوایی موکب با همت خیریه خبازان رفسنجان در نجف اشرف بنا به میزان استقبال زائرین با طبخ روزانه از ۵ تا ٨ هزار و در کربلای معلی از ١٠ تا ١۵هزار قرص نان گرم در خدمت زائران است.
وی افزود: چای خانه موکب در کربلای معلی از امروز با ٢٠هزار نوشیدنی سرد و گرم کار خود را آغاز میکند و تمامی خدمات موکب تا دو روز بعد از اربعین ادامه دارد.
مسئول موکب خاتم الانبیاء رفسنجان خاطرنشان کرد: درمانگاه موکب خاتم الانبیاء ص شهرستان رفسنجان با همکاری بسیج جامعه پزشکی از روز گذشته مشغول خدمت رسانی به بیماران است و روزانه ٢هزار نفر از خدمات پزشکی، پرستاری و مداوای سرپایی استفاده می کنند.
وی ادامه داد: در واحد اسکان نیز در نجف اشرف در صحن مطهر حضرت زهرا س و در کربلا در صحن عقیله بنی هاشم س توفیق میزبانی از زائران نصیب مان شده است.
بابایی عنوان داشت: تمام تلاش و هدف ٣۵٠ خادم موکب خاتم الانبیاء ص شهرستان رفسنجان این است که بتواند امین شایسته ای برای نذورات مردم شهرستان رفسنجان باشد و به نام رفسنجان، خدماتی ارائه دهد که مورد قبول خداوند و حضرت اباعبدالله الحسین قرار گیرد.

عکس و خبر از مریم مرادی خبرنگار اعزامی به کربلای معلی

 

 

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
اربعین رفسنجان موکب خاتم الانبیاء رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان