به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان برگزار شد/ عکس

  • شناسه خبر: 167295
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان برگزار شد/ عکس

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل کلانتری ۱۳ برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان برگزار شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی، به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رفسنجان با حضور اعضای شورای تامین، مسئولین شهری و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل کلانتری ۱۳ برگزار شد.

سرهنگ مهدی کریمی سرپرست نیروی انتظامی رفسنجان در این آیین با اشاره به شعار هفته ناجا با عنوان “پلیس هوشمند، امین مردم” اظهار داشت: موجب مباهاتو افتخار بود که این هفته با زیارت قبور شهدای دهستان داوران آغاز شد و خدمات رسانی ناجا در این هفته بصورت شبانه روزی انجام می گیرد.

کریمی از دستگیری گروه سارقان در این هفته در رفسنجان خبر داد و گفت: شب گذشته با تعقیب گروه سارق از روستای لطف آباد ، سارقان در پاسگاه کبوترخان توسط یگان امداد دستگیر شدند و خودروی سارقی حامل پسته نیز کشف گردید.

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان نیز بیان داشت: امنیت زمانی بدست می آید که در جوامع انسانی دو اصل ایمان به خدا و برقراری عدالت اجتماعی حاکم باشد.

وی افزود: لازمه هر فعالیت در جامعه امنیت است و در اسلام مهمترین فلسفه ی حکومت برقراری امنیت است.

حجت الاسلام پور محمدی رئیس دادگستری رفسنجان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بیان داشت: در سراسر ایران اسلامی نیروهای مسلح، امنیتی مثال زدنی ایجاد کردند.

وی افزود: پلیس ما باید به دانش روز در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری مسلح شود و در فضای حقیقی و مجازی جلوتر از مجرم حرکت کند.

پور محمدی گفت: امروز پلیس ماموریت های بزرگی همچون مبارزه با قاچاق کالا، سرقت های سازمان یافته و فضای مجازی بر عهده دارد که در آنها با مسائلی روبه روست که تاکنون برخوردی نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ثمره خون پاک شهداست و صندلی های مسئولیت امانتی است که در اختیار ماست.

رئیس دادگستری رفسنجان با بیان اینکه نزدیک ترین سطح نیروهای مسلح با مردم، نیروی انتظامی است اظهار داشت: امروز پلیس از دید مردم قابل اعتماد و اطمینان است اما باز هم در طراز انقلاب اسلامی نیست، با همت همه و برنامه ریزی و تلاش نیروی انتظامی می توانیم پلیس مقتدر و امین در طراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان نیز با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام و پشتوانه ملت و با ایمان به خداوند و توسل به معصومین شکل گرفت و با اهدای خون جوانان این کشور قوام گرفت و امروز اقتدار آن حداقل در منطقه به تثبیت رسیده و دشمن به ان اذعان کرده است.

وی افزود: همگی در این مسیر با قدرت و با ایمان حرکت کنیم تا مردم از مواهب نظام جمهوری اسلامی بهره مند شوند.

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان هفته ناجا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان