ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در رفسنجان کلنگ‌زنی شد/ عکس

  • شناسه خبر: 167158
ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در رفسنجان کلنگ‌زنی شد/ عکس

ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۶ شهر رفسنجان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

خانه » اجتماعی » ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در رفسنجان کلنگ‌زنی شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی، به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی ششمین ایستگاه آتش‌نشانی در رفسنجان روز گذشته با حضور امام جمعه، شهردار و جمعی از مسئولان در خیابان علامه امینی این شهر کلنگ‌زنی شد.

علی رمضانی‌نژاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رفسنجان با تبریک ۷ مهر ماه روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار داشت: ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۶ مناطق رحمت‌آباد، جعفرآباد و ماهونک را پوشش می‌دهد چون بعد مسافت این مناطق تا بقیه ایستگاه‌ها تقریبا زیاد بود.

وی با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رفسنجان از مهرماه سال گذشته تا کنون اظهار کرد: سه دستگاه خودرو، دو دستگاه اطفای حریق و دو دستگاه موتورسیکلت امداد و نجات به مجموعه آتش‌نشانی اضافه شده و بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات خریداری شده و به سازمان تزریق شده است.

وی بیان داشت: مردم قبلا گله‌مند بودند که خودروها به محل حادثه دیر می‌رسند بنابراین روی خودروها دوربین نصب کردیم و همزمان که اعزام می‌شوند هم از بیرون هم داخل فیلمبرداری می‌شود ضبط مکالمات نیز از سال گذشته بروزرسانی شده و زمان و مکالمه هرگونه تماس با آتش‌نشانی ضبط می‌شود و مکان حادثه هم توسط جی‌پی‌اس ثبت می‌شود.

محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار رفسنجان با تقدیر از آتش‌نشان به عنوان کسانی که بی‌منت زحمت می‌کشند تا موجب آرامش خاطر شهروندان شود، اظهار کرد: بحث شهر امن از مباحث ارزشمندی بود که در تمام ابعاد به آن می‌پردازیم.

وی بیان کرد: امنیت جانی شهروندان در برابر حوادث و سوانح لازم است و مجموعه آتش‌نشانی به عنوان مجموعه امنیت‌ساز باید مجهز و نیروهای آماده و ماشین‌آلات بروز داشته باشد و اگر نقایصی وجود دارد باید برطرف شود.

شهردار رفسنجان ادامه داد: با توجه به اینکه هر ایستگاه شعاع عملیاتی دارد لازم بود تعداد ایستگاه‌ها بیشتر شود، سال گذشته ایستگاه شماره ۵ ظرف مدت پنج ماه ساخته شد و در مدار خدمت‌رسانی قرار گرفت ایستگاه شماره ۶ هم تا پایان سال ساخته و تجهیز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ایستگاه هفتم هم مطالعه شده، افزود: شهرداری علاوه  محدوده داخل شهر، روستاها و بخش‌های بیرونی شهر، جاده و صنایع و حتی شهرهای همجوار را هم خدمات می‌دهد.

محمد فتحی عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان موفقیت کارهای عمرانی را منوط به کارهای فرهنگی اجتماعی دانست و گفت: اگر برای مسائل فرهنگی اجتماعی کار نشود زیرساخت‌هایی که ایجاد شده آسیب می‌بیند.

وی بیان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری ۱۸۰ میلیارد تومان بوده که در تمام بخش‌ها دیده شده و تمام نقاط شهر در نظر گرفته شده همه نقاط شهر همزمان کار انجام می‌شود به نوعی رفسنجان به یک کارگاه ساختمانی تبدیل شده و حجم کاری بی‌نظیر است.

گفتنی است در ادامه آتش نشانان با حضور در گلزار شهدا با آرمان های امام و رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان