نماینده مردم رفسنجان خبر داد:

خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به سرچشمه رفسنجان رسید

  • شناسه خبر: 167130
خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به سرچشمه رفسنجان رسید

نماینده مردم رفسنجان گفت: خط لوله انتقال آب خلیج فارس به سرچشمه رفسنجان رسیده و ۷۵درصد پروژه انجام شده است که اگر به ۸۳ درصد برسد می توان از آن استفاده کرد.

خانه » اقتصادی » خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به سرچشمه رفسنجان رسید

به گزارش خانه خشتی، احمد انارکی محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با اشاره به بازدید جمعی از تجار اروپایی از باغات پسته و مراکز فراوری پسته در رفسنجان اظهار داشت: با همه تبلیغات مسمومی که علیه پسته کشور شده بود، تجار با دیدن سخت کوشی مردم این منطقه نگاهشان به پسته ایران عوض شد.

وی در خصوص برگزاری آزمون استخدامی توسط یکی از شرکت های اقماری مجتمع سرچشمه گفت: در این خصوص انتظار می رفت شیطنت هایی صورت گیرد، ممکن است برخی خوششان نیاید که آزمونی بعد از مدت ها برگزار شود، گفته می شود فلان شهر نیست، نباید باشد ، این آزمون شفاف و براساس نظر کارشناسی برگزار می شود.

انارکی محمدی خاطر نشان کرد: وضعیت کنونی رفسنجان نشان می دهد که مدیریت تیمی همراه با همدلی و اتحاد جواب داده است و بایستی استمرار یابد.

وی در خصوص امهال وام های کشاورزی گفت: تاکنون هفت هزار میلیارد تومان به امهال وام ها در کشور تخصیص داده شده که مبلغ کمی نیست و بخش زیادی از آن مربوط به کشاورزان رفسنجان بوده است.

انارکی محمدی در ادامه به روند پروژه انتقال آب از خلیج فارس اشاره کرد و گفت:  آب شیرکن ها در نزدیکی بندر گچین تعبیه شده اند، نصب یکی از آب شیرکنها تا ۷۵ درصد اجرا شده است و دو دستگاه از آب شیرکن ها محل آنها مشخص شده است که تجهیزاتشان در آینده نصب خواهد شد.

وی افزود: خط لوله انتقال آب خلیج فارس به سرچشمه رفسنجان رسیده و ۷۵درصد پروژه انجام شده است که اگر به ۸۳ درصد برسد می توان از آن استفاده کرد و نیاز نیست که ۱۰۰ درصد انجام شود.

انارکی محمدی گفت: در فاز اول ۱۸۰ میلیون متر مکعب آب شیرین وارد لوله ها خواهد شد که ۳۰ میلیون متر مکعب به بندرعباس انتقال پیدا خواهد کرد و ۱۵۰ میلیون متر مکعب به سیرجان، رفسنجان و یزد می آید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خلیج فارس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان