بزرگداشت مقام سرباز در رفسنجان برگزار شد/ عکس

  • شناسه خبر: 167118
بزرگداشت مقام سرباز در رفسنجان برگزار شد/ عکس

به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبح امروز مراسم بزرگداشت مقام سرباز در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » بزرگداشت مقام سرباز در رفسنجان برگزار شد/ عکس

به گزارش خانه خشتی، مراسم بزرگداشت مقام سرباز به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه، سرهنگ شاهرخی فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران، پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان در سالن اجتماعات این ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی پور در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: اصل نهادینه شدن حکومت زیر چتر امامت و ولایت در جمهوری اسلامی یک اقدام بی نظیر است.

وی افزود: مقاومت را ما از مکتب امام حسین(ع)، رهبری و از شهدا گرفته ایم و برخی سعی دارند مقاومت را مصادره به مطلوب کنند.

رمضانی پور گفت: اگر در بحث اقتصادی نیز از سالها قبل آرایش جنگی می گرفتیم، امروز کمترین رنج به مردم می رسید، ثبات قدم در برابر دشمن در میدان نبردی که امروز جنگ اقتصادی است، ضرورت دارد،  قطعا بدون نام و اتکا به خداوند، پیروز نخواهیم شد.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: دشمن در حال برنامه ریزی برای ایجاد تفرقه و ناامید کردن مردم است، سیاست انگلیسی ها همین است که با ایجاد اختلاف به هدفشان برسند و باید مراقب باشیم.

وی تصریح کرد: در برابر کاری که دشمن می خواست در دفاع مقدس به آن دست یابد و آن از بین بردن اصل نظام بود، هیچ زیانی ندادیم.

گفتنی است سرهنگ صباغ از یادگاران دوران دفاع مقدس در این مراسم به روایتگری ایثار و فدارکاری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
مقام سرباز هفته دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان