واکنش امام جمعه رفسنجان به حذف عنوان شهید از برخی میادین و خیابان های این شهر

  • شناسه خبر: 166896
واکنش امام جمعه رفسنجان به حذف عنوان شهید از برخی میادین و خیابان های این شهر

امام جمعه رفسنجان گفت: چه مرض و غرضی است در حذف نام شهدا، از چه کسی درس میگیرید، چرا باید در رفسنجان این اقدام شده باشد؟

خانه » فرهنگی مذهبی » واکنش امام جمعه رفسنجان به حذف عنوان شهید از برخی میادین و خیابان های این شهر

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین، بخش اول سخنان خود را با تذکر جدی در خصوص حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای میادین و خیابان های شهر رفسنجان آغاز کرد و اظهار داشت: نکته ای که اصلا مایل نیستیم از تریبون نماز جمعه به آن پرداخته شود این موضوع است؛ شهردار محترم تلاش خود را می کنند تا شهر را آباد و فضاهای خوبی ایجاد کنند، اما معلوم می شود یک شخصی که اعتقادی به شهید ندارد در شهرداری رفسنجان وجود دارد و آن فرد را باید از سرکار برداشت؛ در حالیکه خود شهردار معتقد به شهید هستند و گفتند مگر می شود ما نام شهید را از خیابان ها و کوچه هایمان برداریم

وی افزود: واقعا ایشان(شهردار رفسنجان) زحمت میکشند و ما باید حمایت کنیم و روحیه دهیم شما مردم هم قدردان هستید اما اینکه فردی در شهرداری کار می کند و چنین مقاصدی داشته باشد، زیبنده شهر ما نیست، ما توجیه مسئول شهرداری تهران را نمی پذیریم و بسیار حرف غیر منطقی بود .

رمضانی پور بیان داشت: چه مرض و غرضی است در حذف نام شهدا، از چه کسی درس میگیرید، چرا باید در رفسنجان این اقدام شده باشد؟ این کدام آدم شیرپاک نخورده ای است که چنین می کند و بایستی از این کار برگنار شود.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: خدمت آقای شهردار که حقا برای مردم زحمت می کشد عرض می کنم، بچه های حزب اللهی شهر نمی خواهند دخالت در امر شهرداری شود، یک تحقیق میدانی صورن گیرد و این دغدغه در شهر مرتفع شود(تکبیر نمازگزاران).

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاهها اظهار داشت: دست معلمین را می بوسیم و افتخار می کنیم که حدود نه ماه خودشان را برای تعلیم و تربیت فرزندان ما آماده کردند، به طور قطع در کنار درس های کلاسی بیان نکات تربیتی، اخلاق و معنویات تاثیر گذار است، هیچ منعی ندارد معلم ریاضی و فیریک یک دقیقه برای تربیت فرزندان وقت قرار دهید تا تاثیر آن را مشاهده کنید، این فرزندان آینده کشور هستند.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که باید از وزارت کلید بخورد و ابلاغ شود چند سالی است که بر زمین مانده ، اگر واقعا کار با اهمیتی است آقایان وزرایی که قبلا بودید و وزیر جدید بگویند که چه قدمی برای اجرایی شدن آن برداشتید؟

وی افزود: مسئولین آموزش و پرورش چطور سند اروپایی ۲۰۳۰ را مخفیانه اجرا می کنید در حالیکه ابلاغ هم نشده اما در اجرای سند تحول بنیادین کوتاهی می کنند؟ آیا شما متعلق به این انقلاب و مملکت نیستید؟ چرا باید این وزارت اینقدر خزنده باشد، مهمترین وزارت، آموزش و پرورش است و کمتر بها قائل می شوید، شایسته است اقدامات جدی را شاهد باشیم.

رمضانی پور به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع موکب داران عراقی اشاره کرد و بیان داشت:  راهپیمایی اربعین حسینی زمینه ساز تمدن عظیم اسلامی خواهد شد، جان و دل دو ملت ایران و عراق به یکدیگر متصل است و قرن ها اینگونه بود و راهپیایی اربعین روز به روز جهانی تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: رویکرد انقلابی دستگاه قضا موجی از خوشحالی و رضایتمندی را در بین عامه مردم ایجاد کرده است، اما به غیر انقلابی ها فشار آمده و ناخرسند هستند ، حتی می خواهند جنگ آفرینی کنند و فاسدان را پسر و دختر مظلوم معرفی کنند، شما مواظبت کنید هیچ کس راضی نیست اطرافیان دولتمردان آلوده باشند.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: به رئیس دستگاه قضا اعلام می کنیم که تا آخر از شما در رابطه با مبارزه بافساد اقتصادی حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور یک تهاجم نابرابر و غافلگیر اما بیداری شما ملت است که کشور را به اقتدار رساند ،  مقاومت جانانه شما مردم مومن و انقلابی در طول هشت سال جنگ، امروز گسترش پیدا کرده و  به سراسر دنیا صادر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سمیه

    یکی بگه شما که اینقدر دقیق هستید و سریع حذف شدن نام شهدا رو چک میکنید چطور نمیتونید جلوی دلال های محترم و که خونمون و کردن تو شیشه و آبروی شهدامون و بردن بگیرین؟؟؟ الان چندماه قیمت مسکن و اقلام خوراکی داره همینطوری میره بالا عین خیالتون هم نیست گیر دادین به عنوان شهید؟؟؟ یعنی اختیارات شما در همین حد یک اسمه؟؟ فکر نمیکنید وظایف شما بیشتر از این باشه؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان