آغاز بارشهای بهاری و احتمال سرمازدگی درختان پسته

  • شناسه خبر: 16651
آغاز بارشهای بهاری و احتمال سرمازدگی درختان پسته

 به گزارش خبرنگارخانه خشتی،با ورود سامانه ی بارشی جنوب غربی کشور ، بارش باران و برف در برخی مناطق رفسنجان از دیشب آغاز شده واین بارشها احتمال سرمازدگی درختان پسته را بدنبال دارد. سرپرست اداره هواشناسی شهرستان رفسنجان گفت : بارش باران در رفسنجان از ساعت ۱۸ و سی دقیقه شب گذشته شروع و تا […]

خانه » آخرین اخبار » آغاز بارشهای بهاری و احتمال سرمازدگی درختان پسته

 به گزارش خبرنگارخانه خشتی،با ورود سامانه ی بارشی جنوب غربی کشور ، بارش باران و برف در برخی مناطق رفسنجان از دیشب آغاز شده واین بارشها احتمال سرمازدگی درختان پسته را بدنبال دارد.

سرپرست اداره هواشناسی شهرستان رفسنجان گفت : بارش باران در رفسنجان از ساعت ۱۸ و سی دقیقه شب گذشته شروع و تا اوایل صبح ادامه داشت و تا کنون ۵ میلیمتر باران باریده و ارتفاعات کوههای سرچشمه ، راویز و رابر نیز از دیشب سفید پوش شده است.

آقای اسلامی افزود : این بارشها تا دوشنبه ادامه دارد و امکان کاهش صد در صدی دما و وزش باد و سرمازدگی درختان پسته وجود دارد.

برچسب ها:
آغاز بارشهای بهاری و احتمال سرمازدگی درختان پسته بارش باران در سال تولید ملی- مگر باغات پسته رفسنجان سرمایه ایرانی نیستند! درختکاری یکی ازسنت های پسندیده در اسلام می باشد سرمازدگی پسته
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان