کربلایی مجتبی رمضانی:

هرچه دارم از شهداست

  • شناسه خبر: 166451
هرچه دارم از شهداست

مجتبی رمضانی گفت: بنده یک مداح شهرستانی گمنام بودم، با شعر شهدای سانحه هوایی سیرچ کرمان شهرت استانی پیدا کردم و با شعر شهدای گمنام به شهرت کشوری دست پیدا کردم‌، هر چه دارم از شهداست.

خانه » فرهنگی مذهبی » هرچه دارم از شهداست

مجتبی رمضانی مداح ولایی شهرمان رفسنجان در گفتگویی با خانه خشتی درباره خصوصیات خادمین امام رضا(ع) اظهار داشت: خادم امام رضا باید خود را در محضر ایشان بداند و هر قدمی که برمی دارد، هر کلمه ای که بر زبان جاری می کند و هر قلمی که می زند حساب شده و با کسب اجازه از محضر ایشان باشد.

وی افزود: امام رضا انتظار خاصی جز انجام واجبات و ترک محرمات ندارد، معتقدم برای اینکه مورد عنایت امام رضا(ع) قرار بگیریم نیاز به کار خاصی نیست، فقط خودمان را بنده خدا بدانیم و بس.

رمضانی به کرامتی از امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: در ایام جوانی علاقه زیادی به مدیحه سرایی در سازمان موقوفات آستان قدس رضوی رفسنجان داشتم چون به نام امام رضا بود و بوی حرم می داد، اما آقایی که مسئولیت فرهنگی وقت این مجموعه را برعهده داشت علاقه ای به این اتفاق نداشت.
وی افزود: کم کم احساس میکردم خواست امام رضاست که داخل مجموعه او نباشم، برای اینکه خودم را آرام کنم هراز چندگاهی به مشهد میرفتم و پشت پنجره فولاد برای مردم روضه میخواندم، استقبال مردم وصف ناپذیر بود.
رمضانی ادامه داد: همیشه این فکر من را رنج می داد اما صبور بودم و به امام رضا متوسل میشدم تا اینکه سال ۱۳۹۴ برای مراسم جشن شب میلاد حضرت امام رضا(ع) برنامه پخش مستقیم از روی پشت بام حرم دعوت شدم، از آن سال تا به امروز ده ها بار برای اجراء برنامه در حرم مطهر دعوت شده ام و با کمال افتخار انجام وظیفه کردم؛ امیدوارم این مصاحبه به منزله خط خوردن نامم نباشد.

این مداح ولایی به خاطره ی اولین اجرایش در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: شب میلاد که روی پشت بام مدیحه سرایی کردم‌ از دفتر فرهنگی حرم تماس گرفتند و گفتند به حدی انتخاب شعر شما مورد تایید قرار گرفته که تصمیم گرفتیم روزهای بعد هم از شما استفاده کنیم، بنده هم با کمال افتخار پذیرفتم و شب ها روی پشت بام حرم انجام وظیفه میکردم.

مجتبی رمضانی از کرامات شهدا و اشعاری که برای شهدا خوانده است اینطور گفت: خدمت برای شهدا را وظیفه میدانم و ولاغیر، همین که مردم من را به واسطه شهدا میشناسند کرامت شهداست.

وی افزود: بنده یک مداح شهرستانی گمنام بودم، با شعر شهدای سانحه هوایی سیرچ کرمان شهرت استانی پیدا کردم و با شعر شهدای گمنام به شهرت کشوری دست پیدا کردم‌، هر چه دارم از شهداست.

رمضانی در پایان در خصوص اجرای طرح خادمیاران رضوی بیان داشت: طرحی در زمان آیت الله رییسی تولیت سابق حرم مطهر رضوی برای اجرا به استانها داده شد که طرحی عالی و بجا بود.

وی افزود: همه ما باید فکر کنیم در حرم امام رضا علیه السلام هستیم، چطور برخوردی خادم ها با مردم دارند اگر همه ما کشور را کشور امام رضا علیه السلام بدانیم و خود را خادم، باید در هر قسمت هستیم به دید نوکری مردم و خانواده نگاه کنیم و خود را هر لحظه در محضر امام رضا علیه السلام ببینیم و خدمت رسان باشیم و بدانیم
امام رضا(ع) راه دور و نزدیک ندارد، بدانیم اگر اینگونه شدیم ظهور تحقق پیداخواهدکرد.

برچسب ها:
خادمیاران رضوی مجتبی رمضانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان