پشت پرده پیامک درباره حرم حضرت رقیه (س)

  • شناسه خبر: 16643
پشت پرده پیامک درباره حرم حضرت رقیه (س)

حرم حضرت رقیه سلام الله علیها تنها حرم مطهری است که در خارج از خاک جمهوری اسلامی ایران به طور کامل توسط گروهی ایرانی اداره می شود … به گزارش خانه خشتی به نقل از شیعه آنلاین، طی چند روز اخیر پیامکی با مضمون تهدید و به خطر افتادن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها […]

خانه » آخرین اخبار » پشت پرده پیامک درباره حرم حضرت رقیه (س)
حرم حضرت رقیه سلام الله علیها تنها حرم مطهری است که در خارج از خاک جمهوری اسلامی ایران به طور کامل توسط گروهی ایرانی اداره می شود …

به گزارش خانه خشتی به نقل از شیعه آنلاین، طی چند روز اخیر پیامکی با مضمون تهدید و به خطر افتادن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها در دمشق پایتخت سوریه در میان مشترکان اپراتورهای تلفن های همراه منتشر و بطور گسترده پخش شد.

ناگفته نماند این پیامک و چندین پیامک مشابه دیگر طی یک سال اخیر، هر از چند مدت یک بار به طور گسترده منتشر شده و هر بار یا مضمون پیامک بطور کامل تکذیب شده و یا گاهی اعلام شده که به گونه ای دیگر بوده است.

پس از انتشار جدید ترین پیامک درباره به خطر افتادن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها، یکی از مسئولان و متولیان این آستان مقدس با سایت شیعه آنلاین تماس گرفته و ضمن تکذیب مضمون پیامک اخیر، پشت پرده و علت انتشار این گونه پیامک ها را عنوان کرد.

این عضو آستان مقدس حرم حضرت رقیه سلام الله علیها در این باره گفت: هر از چند گاهی یک بار پیامکی با مضمون تهدید و یا به خطر افتادن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها در میان مردم به طور گسترده منتشر می شود. تا به حال منبع اصلی ساخت و انتشار این پیامک ها مشخص نشده اما به نظر می رسد وهابیون دست به چنین اقدامی می زنند.

وی در مورد علت ساخت و انتشار این پیامک ها گفت: حرم حضرت رقیه سلام الله علیها تنها حرم مطهری است که در خارج از خاک جمهوری اسلامی ایران به طور کامل توسط گروهی ایرانی اداره می شود و در واقع ایرانیان متولی آن هستند و دست اندرکاران آستان مقدس به شمار می روند.

این عضو آستان مقدس حرم حضرت رقیه سلام الله علیها در ادامه افزود: بدون شک وهابیون از اداره شدن آستان مقدس حرم حضرت رقیه سلام الله علیها توسط ایرانیان ناراحت و ناراضی هستند و مایلند که مدیریت این مکان از دست ایرانیان خارج شود از همین رو هر از چند گاهی چنین پیامک هایی را ساخته و به طور گسترده منتشر می کنند تا به افکار عمومی القاء کنند که به خطر افتادن حرم حضرت رقیه سلام الله علیها بخاطر ضعف در مدیریت است لذا باید دست اندرکاران و متولیان آن تغییر یابند.

وی در پایان گفت: به رغم وضعیت نسبتا نامناسب امنیت دمشق، اما زائران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و دلباختگان این بانوی سه ساله همچنان به زیارت حرم حضرت رقیه سلام الله علیها می روند و آستان مقدس هم مانند گذشته و به طور طبیعی برنامه های فرهنگی خود را دنبال و برگزار می کند. این مسأله موجب خشم وهابیون شده است.

برچسب ها:
پشت پرده پیامک درباره حرم حضرت رقیه (س) حضرت رقیه(س)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان