کشف کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در رفسنجان

  • شناسه خبر: 166380
کشف کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در رفسنجان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۸میلیارد ریال در طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز در این شهرستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » کشف کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ محمد مهدی کریمی درتشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح شهرستان به یکدستگاه خودروی اتوبوس پاکستانی مشکوک که خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران باهماهنگی مقام قضایی خودرو را مورد بازرسی قرار دادند که مقادیر ۱۹۱۹ کیلو البسه،۳۰۰جفت کشف،۱۲۰عددشلوار لی ،۲۴۰عدد کاپیشن و مقادیری انواع البسه دست دوم را کشف کردند.

این مقام قضایی با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق کشف شده ۸میلیارد ریال براورد شده است افزود: دراین رابطه یکدستگاه خودرو توقیف وچهارنفرمتهم دستگیر که پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست فرماندهی رفسنجان درپایان خاطر نشان کرد: همکاری مردم درارائه گزارشات در ارتباط با قاچاق کالا در کنار تغییر رویکرد هموطنان عزیز از خرید کالاهای خارجی و روی آوردن به مصرف کالاهای داخلی و آگاه سازی عمومی ضرر و زیان های هولناک اقتصادی با استفاده از اجناس خارجی میتواند علل قوی مبارزه با کالای قاچاق قلمداد شود.

برچسب ها:
قاچاق نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان